Ernst64 Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 Een vervelende eigenschap die ik ervaar, is het omschakelen naar het op te nemen kanaal, wanneer er op dat kanaal een geprogrammeerde opname start. Wanneer ik een ander kanaal bekijk in de Time shift-mode, ben ik het verschil t.o.v. het live-beeld kwijt. Hoe kan ik dat voorkomen? (4x twin LNB, 2x diseqc 1.0, 2x kabel, tunerkeuze op All) TF SRP2401-CI+ Nederlandse versie (CD) + Mediaguard
Beobuddy Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 Niet. Of door het progamma dat je kijkt ook op te nemen en vervolgens de opname af te spelen? DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Frans3 Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 Misschien een idee: je hebt de tunerkeuze op "All" staan. Als je de opname programmeert via tuner 1, daarna omschakelt naar tuner 2 om live te kijken of te timeshiften, is het probleem er dan nog? Topfield TF7710HDPVR (23331-7.00.39) - Powercam Pro (2.0) CD cam - Astra 1 en 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen