Ga naar inhoud


[Pioneer] ZiBi-FX 2.5 (Engels) Firmware...


Gast

Aanbevolen berichten

Luitjes...

 

Op andere boards viel mij op hoe positief iedereen was over de nieuwe ZiBi-FX firmware (pools), nu heb ik hem zelf geladen, maar jammer genoeg is mijn Pools niet wat het zou moeten zijn. Mijn vraag: Heeft iemand op dit board ervaring met deze releases?

 

Op dit moment ben ik bezig met de eerste stappen om deze te vertalen naar het Engels..

 

Ik heb al enkele personen op wie ik een beroep ZAL doen komende week. Zijn er nog meer personen bereidt deze release te testen zodra deze klaar is? (Enkel voor de 14xx en de 15xx)

 

En als laatste: Weet iemand de OFFSET2 voor de 16xx??

 

Grtz,

Mike.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Mike,

 

Ik heb de poolse versie ook bij mij in de deco gehad, echter maar voor korte tijd. De versie was in elk geval stabiel, maar ik heb hetzelfde probleem als jij: Mijn Poolse taalkennis is nul. Heb je al uit kunnen vlooien wat de toegevoegde waarde is tov de Dynamit versie? Ik ben best wel content met de 4.38.

 

Maar als je wat vertaalt, dan wil ik met plezier die versie in mijn deco blazen.

 

Ik begrijp dat je ook een 16xx versie wilt maken, maar ik heb hier op het board nog niet gehoord dat er al een 16xx gepatched is en werkt.

 

PS: Ik weet de waarde van Offset2 niet.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...