Ga naar inhoud


wat zijn mijn (televisie) wensen in 2013?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

wat zou ik graag veranderd zien in televisieland in 2013?een hele rij:

1.het verbod opleggen,dat een bedrijf zowel distributeur als zenders tezamen heeft.

2.het verbieden van het maken van exclusiviteitscontracten.

3.de distributeurs zowel dvb-t,dvb-c als dvb-s(2):het verplicht op de markt brengen van een ci(+) module.liefst geen +.

4.een strengere regelmentering in het maken van reclame op tv.max tijd/uur,en min tijdsduur programma voor het onderbreken,bvb 90 min.

5.het zo aan de man brengen,dat wijzigen van distributeurs een zo minimum mogelijke prijs is om om te schakelen.

6.europese auteursrechten ipv landelijke auteursrechten.

 

ik weet wel,dat er zullen zijn,die het niet met mij eens zijn,en dat mijn wensen wellicht illusie zal zijn,maar ik hoop toch stilletjes,dat de gesloten en dichtgetimmerde bakjes verleden tijd zullen zijn de komende jaren.ik wil ze niet verbieden,maar waarom een bakje kopen als de tv al een dvb-c/t tuner heeft met een ci insteekslot.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat ik zou willen, en wat vooral de commercielen zou kunnen verbeteren, maak programmas voor mensen die niet hersendood zijn, en kap met die totaal irritant ellen maar dan ook echt ittiant ellen lange reklames. Alleen als dat wordt gedaan, krijg ik misschien enige interesse aan alles wat na nederland 1,2 en 3 komt.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat alle commerciële en publieke Nederlandse zenders beschikbaar komen om via Internet te bekijken, er zijn 100en zenders die zonder aanbieder te bekijken zijn, zonder afhankelijk te zijn van die Ziggo of UPC, zou CD hier echt onder lijden en Film1 en RTL en SBS? Ik doe 'n gokje, misschien tegen 2020? Voor de satkijkers komt het misschien in de toekomst zover dat enkel het geluid gecodeerd wordt bij betaalzenders en dat alle zenders zichtbaar zullen zijn. Of zal er ooit een verbod komen op het coderen van satellietzenders, wie weet? Kan nu al reeds kijken naar de Italiaanse filmzenders van Sky Cinema en de Engelse Sky filmzenders, allemaal in HD, zonder de sat. 2013 is voor mij goed begonnen, geen geklooi meer met kaartjes programmeren, hopelijk komen de Prime filmzenders ook eens bij Belga-com, ik denk niet dat er in Nederland 1 aanbieder is die geen Film1 aanbiedt. Hier in België en Nederland moet televisiekijken geld opbrengen, wat andere landen betreft zie je die zenders zo via Internet, filmzenders en themazenders 24u per dag. Landelijke auteursrechten, wat ik daaronder nog altijd niet begrijp is dat de zenders RTL4578 in Luxemburg ook te bekijken zijn, ze spreken er enkel Frans, dus ik denk dat er in Luxemburg geen kat kijkt naar RTL4578, die de Luxemburgse nationaliteit heeft, wat doen we in Nederlandstalig België met RTL-TVi, Club RTL en Plug RTL, dumpen? Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

van mij mag er gecodeerd worden,maar zoals jij het kijkt op pc,zou het europees moeten lukken.en kan sbs en de rtl group niet zelf zorgen voor de uitzending op satelliet zonder cd?? vroeger als het analoog was,konden ze het ook.ik herinner mij nog goed het gratis kijken met een luxcrypt decoder.sinds ze in zee zijn gegaan toendertijd met mc en nu cd,is het allemaal om het geld te doen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...