Ga naar inhoud


prijs scheelt enorm van zenders bij diverse landen.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

ik vraag mij af,hoe het komt dat er tussen ontvangst van commerciële en andere zenders zoveel verschil is land per land?

bvb hier in belgie,moet je voor de commerciële e.a.,een maandelijkse forse bijdrage betalen.

in nederland is dit ook het geval.

ga je naar frankrijk,dan koop je een decoder met smartcard,en kijk je 4 jaar.iemand die de hardware al heeft,komt toe met kosten van een nieuwe kaart.

ga je naar italie,dan kan je dmv aanschaf module smartcard gratis kijken naar de italiaanse zenders die verdeeld zitten bij tivusat.

ga je naar polen,dan kan je een kaart krijgen,die ook enkele jaren gratis is.

waarom moet dat in elgie/nederland zoveel duurder zijn?of leven we hier in een omgekeerde wereld?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja. In Nederland is een auto ook veel duurder dan in Duitsland. Daarnaast is er hier beperkte concurrentie doordat we een bekabeld land zijn.

En verder zou ik zelfs met geld toe nog niet naar de Italiaanse zenders willen kijken.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, het is maar waar je je geld aan wil uitgeven.

Voor mijn Braziliaanse vrouw is een abonnement op Globo TV belangrijk. 1 kanaal - kosten per jaar € 240,- (€ 20,- per maand!!)

 

Hoezo duur?

VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0

TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB Dream
Wavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor 20 euries per maand moet het toch wel verdomd goed zijn. Voor dat bedrag ben je bijna verplicht om de hele dag TV te kijken :)

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor 20 euries per maand moet het toch wel verdomd goed zijn. Voor dat bedrag ben je bijna verplicht om de hele dag TV te kijken :)

Prijs is relatief, voor die prijs drink je 1 fles bier per dag (= 5 minuten plezier).

Zotac met xbmc/kodi, Db 800, Vu-duo, 4,8*/9*/13*/19.2*/23.5*/28*,Intelsat 24.5*W, abbo: televisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...