Steven0703 Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 (aangepast) Beste mensen, Ik heb laatst een technomate twin gekocht. De box werkt prima alleen herkent hij mijn tv Vlaanderen kaart niet Moet ik nu een vix image installeren om de kaart te kunnen herkennen of een module bijkopen ? Grtz 3 januari 2013 aangepast door Gerard 76 onderwerptitel aangepast
FILIP1654 Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 Heb ook wat problemen met deze toestellen TM 5402 TM 6900 TVV kaart werkt het best in een TV Vlaanderen module. Grtz.
Steven0703 Geplaatst: 3 januari 2013 Auteur Geplaatst: 3 januari 2013 Das waar maar ik wil geen decoder van tv Vlaanderen omdat de technomate meer mogelijkheden heeft
Samoht Geplaatst: 4 januari 2013 Geplaatst: 4 januari 2013 Gewoon een module van Tv Vlaanderen erin en het is gefixt. Kijk wel dat er ID:7 op staat en niet ID:4 anders heb je problemen met de HD kanalen.
Steven0703 Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Geplaatst: 5 januari 2013 Dank u voor de tip samoht Dit is dan een ci module van tv Vlaanderen ? Ik vraag dit omdat de technomate twin een ci module bevat en het probleem misschien ook softwarematig kan opgelost worden?
Samoht Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 Beste Steven0703, De Ci module van Tv Vlaanderen/Canal digitaal zal het zeker doen. Er is mss een mogelijkheid dat het met software opgelost zou zijn maar dat weet ik niet. Technomate zie je minder en minder op de markt en ik werk er niet meer mee. Hoop dat je een oplossing vind. Anders ga je hier op t forum maar eens zoeken bij te koop. Er is vast wel iemand die er een teveel heeft. Greetz Samoht
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen