Vriendje Stokvis Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 Goedemorgen vrienden. IK heb een dreambox 800 HD met open pli image erop geinstaleerd. Nu wil ik eigenlijk wel eens open pli 3.0 erop instaleren maar ik heb gelezen dat je dan eerst een nieuwe bootloader moet instaleren en dan pas een image kan flashen Maar hoe werkt dat nou eigenlijk precies, via internet explorer bijvoorbeeld moet ik dan eerst de bootloader flashen dan de box van de stroom af dus een reboot en dan opnieuw knopje indrukken aan de voorkant, stroom er weer op tot je ip adres ziet en dan het nieuwe image flashen en rebooten of denk ik nu helemaal verkeerd. Alvast bedankt voor de reacties Vriendje Stokvis
Loui (K) Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 (aangepast) secondstage-dm800-84.rar Dit bestand uitpakken, en dan als firmware laden. dus gewoon via de webinterface. en dat doe je door de DM800 in de stopmodus te zetten Hier kun je lezen hoe je dat doet. http://www.sat4all.com/forums/topic/259968-firmware-upgrade-dm8000hd-via-webbrowser/ 3 januari 2013 aangepast door Loui (K)
DeBeek Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 IK heb een dreambox 800 HD met open pli image erop geinstaleerd.Nu wil ik eigenlijk wel eens open pli 3.0 erop instaleren Vind het knap als het je lukt.. Er bestaat namelijk geen PLi 3.0 voor de DM-800HD
piele Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 Maar wel voor de 800 HD SE versie. Misschien bedoeld hij dit?
Vriendje Stokvis Geplaatst: 4 januari 2013 Auteur Geplaatst: 4 januari 2013 Nee mensen bedoel de 800 HD en wat ik voornamelijk wil weten is moet je na die bootloader flash de stroom eraf halen en weer terug stoppen zodat hij opnieuw opstartin het artikel wat Lou stuurde staat het vermeld voor de 8000 met schakelaar. groeten vriendje stokvis
Loui (K) Geplaatst: 4 januari 2013 Geplaatst: 4 januari 2013 (aangepast) Nee mensen bedoel de 800 HD en wat ik voornamelijk wil weten is moet je na die bootloader flash de stroom eraf halen en weer terug stoppen zodat hij opnieuw opstartin het artikel wat Lou stuurde staat het vermeld voor de 8000 met schakelaar. groeten vriendje stokvis Klopt maar in het principe gaat het op de zelfde manier Kijk hier maar http://www.dream-mul...r-einen-browser in het kort dus gewoon via de webinterface het nfi bestand laden wachten tot deze klaar is vink desnoods Reboot aan en opnieuw opstarten door even kort van de voeding te halen (2a3sec) als er geen schakelaar op zit. Maar is niet nodig als de box uit zichzelf reboot. 4 januari 2013 aangepast door Loui (K)
michel130 Geplaatst: 4 januari 2013 Geplaatst: 4 januari 2013 Maar op de DM800 kan je geen openpli 3.0 erop zetten, die zijn alleen voor de DM800se De laatste versie van PLI is : OpenPLi-2.1-beta-dm800-20130104.zip Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Vriendje Stokvis Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Geplaatst: 5 januari 2013 Bedankt voor de info mensen groeten vriendje stokvis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen