Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mezelf getracteerd op een 10 inch Android pad. Werkt erg leuk. Heb er bijvoorbeeld de beta versie van XBMC op staan en kan daarmee streamen van mijn PC naar de pad. Daarvoor moet de PC natuurlijk wel aan staat en XBMC hebben draaien. Het lukt echter niet om ISO bestanden te streamen terwijl de PC deze wel kan afspelen. Maar goed, dit was maar een experiment. Misschien lukt het met Plex wel.

Wat me echter niet lukt is om de 2 apparaten te koppelen zodat ik met bestandsbeheer effe wat foto's op de pad kan zetten. De apparaten zien elkaar domweg niet.

Doe ik iets niet goed?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Doe ik iets niet goed?

Ik zou het niet weten :)

Heb je de betreffende directory op je pc gedeeld staan?

Ik gebruik op de Android het progje ES File Explorer om bestanden te verplaatsen.

Geplaatst:

Ik heb ook ES File Explorer. Die ziet nog wel mijn PC maar kan daarmee niet connecten.

Ik wil eigenlijk omgekeerd. Dat mijn PC verbinding maakt met de PAD en dat ik er dan een paar bestanden naartoe kan schieten.

• Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)

Geplaatst:

Huh???

Android is prima maar je moet er even de weg in weten te vinden.

Geplaatst:

Even goed lezen :)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Bij Airdroid schrok ik waar je allemaal toestemming voor geeft als je die installeert.

Je lezen je account gegevens.

Ze mogen smsjes versturen vanaf je telefoon/tablet

Ze mogen je sms lezen

Ze mogen je sms bewerken

Volledige netwerk toegang

Inhoud van je usb opslag wijzigen en verwijderen

Foto's en video's maken met de ingebouwde camera.

Flitser aansturen

Trilstand aansturen

Contactgegevens lezen en opslaan

Processen starten en beeindigen

Gaat mij allemaal een beetje ver...........

Geplaatst:

Zou mij ook niets lijken maar goed iedereen zijn eigen keuze

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen