Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Dit is een gedeelte van je handtekening:

Dreambox DM8000HD-PVR en Wavefrontier T90.En alles draait op OpenPli v3.0 Android HTC Desire HD.

OpenPLi 3.0 met de standaard skin.

Bij Ned1, Ned2, Ned3 en diverse Duitse zenders zie je dit:

Grts.

post-39238-0-49806100-1357217805_thumb.jpg

aangepast door mobieltje
Geplaatst:

Bijn mijn ET met pli 2.1 wordt dat in de infobalk weergegeven, ned1 2 3 wel maar bij de commerciëlen weer niet want die hebben een eigen systeem van uitzending gemist.

Onze oosterburen daarintegen hebben HbbTv weer wel, erg handig ik gebruik het vaak, even op de Rode knop drukken en je hebt UG :)

pli 2.1 heeft toch geen hbbtv ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Dit is een gedeelte van je handtekening:

Dreambox DM8000HD-PVR en Wavefrontier T90.En alles draait op OpenPli v3.0 Android HTC Desire HD.

OpenPLi 3.0 met de standaard skin.

Bij Ned1, Ned2, Ned3 en diverse Duitse zenders zie je dit:

Grts.

Dan mis ik die optie in mijn skin, ik heb wel de HbbTv icoon in mijn skin maar wordt niet weer gegeven. Zal ik even moeten toevoegen.

Geplaatst:

Probleempje alweer opgelost ik miste deze regel:

<widget alphatest="on" pixmap="Magic-HD-Common/infobar/ico_hbbtv_on.png" position="810,79" render="Pixmap" size="46,21" source="session.CurrentService" zPosition="3">

<convert type="ServiceInfo">HasHBBTV</convert>

<convert type="ConditionalShowHide" />

</widget>

Geplaatst:

Met een ET9500 Silverline (BeNeLux) werkt dat gewoon :)

Ne klopt dat weet ik, maar nu kun je in de infobalk ook zie of HbbTv wel of niet op een zender aanwezig is.Zodra er HbbTv wordt uigezonden licht het icoontje op.

Geplaatst:

Loui, dat is bij de ET standaard dat dit in de info balk weergegeven wordt.

Ja oke maar ik zag het bij mij niet verschijnen deze optie bleek nog niet in de skin te zitten die ik gebruik. En dat was mijn eigen aangepaste Magic-Ehd. Maar nu werkt het weer ik heb die optie even toegevoegd.

@Sjaak(k)

Dat is op iedere box met PLi standaard, zolang de gebruikte skin het maar ondersteund,

En laat de oude Magic-EHD dat nu net niet doen !!

Hbbtv bestond toen nog niet, en aangezien deze skin niet meer gebruikt mag worden vanwege copyright dingen

wordt deze niet meer door PLi gebruikt en geupdate..

aangepast door DeBeek

@Sjaak(k)

Dat is op iedere box met PLi standaard, zolang de gebruikte skin het maar ondersteund,

En laat de oude Magic-EHD dat nu net niet doen !!

Hbbtv bestond toen nog niet, en aangezien deze skin niet meer gebruikt mag worden vanwege copyright dingen

wordt deze niet meer door PLi gebruikt en geupdate..

Dus update ik het maar zelf. ik heb de oude originele versie hier nog liggen ik wil die wel updaten zodat deze weer onder 3.0 werk ook met HbbTv in de infobalk voor wie dat wil. het enige wat ik niet ken is een ipk file maken dat lukt me nog niet.

aangepast door Loui (K)
  • 2 weken later...

Heb een dreambox 800se openpli 2.1kan ik daar ook hbbtv op krijgen , of heb je dan een plugin nodig

Ja dat kan je moet dan speciale firmware gebruiken (OpenPli gaat het niet) waaronder Newnigma of van DreamMultimedia zelf http://www.dreamboxupdate.com/opendreambox/2.0.0/images/dm800se/ Als je deze download heb je wel een Cccam nodig die er niet in zit, maar daar is meer hierover te vinden op de site hier.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Ja dat kan je moet dan speciale firmware gebruiken waaronder Newnigma of van DreamMultimedia zelf http://www.dreamboxu...images/dm800se/ Als je deze download heb je wel een Cccam nodig die er niet in zit, maar daar is meer hierover te vinden op de site hier.

En wat heeft een bepaalde softcam met de werking van hbbTV te maken? Helemaal niets natuurlijk, FCU. Gewoon het originele image van Dream Multimedia flashen en je hebt hbbTV. Wil je het later uitbreiden met andere software opties, zijn er legio mogelijkheden. Openpli kan geen hbbTV voor de Dreambox bieden.

Groet, André

Geplaatst:

En wat heeft een bepaalde softcam met de werking van hbbTV te maken? Helemaal niets natuurlijk, FCU. Gewoon het originele image van Dream Multimedia flashen en je hebt hbbTV. Wil je het later uitbreiden met andere software opties, zijn er legio mogelijkheden. Openpli kan geen hbbTV voor de Dreambox bieden.

Je kaart toch? anders heb je verder geen beeld.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...