Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Waar kan ik zien welke bootloader is geinstalleerd op mijn VU Duo ?

b.v.d voor de info

Intruder

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Geplaatst: (aangepast)

is niet te zien, omdat het in een deel van de Vu steekt dat je als user niet kunt bereiken en/of uitlezen

bij twijfel doe de bootloader er gewoon nog eens op

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

• Moderator
Geplaatst:

Dat moet je volgens mij kunnen zien in de serieele console. Ik meen me te herinneren dat de bootloader niet het versienummer laat zien an sich, maar wel een getallenreeks waaraan je kan herleiden of je de laatste bootloader hebt of niet.

Maar zoals tonski al zei, bij twijfel nog een keer flashen, dan weet je zeker dat je de laatste hebt.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb hem vanmorgen geflasht......maar dat ging zo snel dat ik niet zeker wist of het wel goed gegaan is......maar ik heb er inmiddels de VTI 5.0 erop staan en alles werkt prima.....dan neem ik aan dat het flashen van de bootloader ook goed gegaan is...

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

• Moderator
Geplaatst:

de bootloader duurt 5 seconde ofzo, dat gaat echt supersnel. Als je vti 5 er op hebt en dat werkt zit je prima qua bootloader.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...