Jean-Claude Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 ik kwam zonet op een "ander" forum de volgende text tegen : Er is wel wat veranderd, sinds gisteren hanteren we niet meer het "HD Ready" principe bij de juiste pakketten om KETNET te kunnen ontvangen. Uiteraard dient men dit wel te zijn om ontvangst in de toekomst te blijven houden op deze MPEG4 zender via ASTRA23,5. Bovenstaande betekent dat KETNET toegevoegd is aan alle zenderpakketten die recht hebben op KETNET. Daar valt het Basis pakket niet onder. KETNET is onderdeel van het Familie(HD)-pakket of hoger. dus is de extra HD-aanmelding om Ketnet te krijgen niet meer nodig/mogelijk. Wat me nu wél tegenvalt is dat klanten met een oud/nieuw Basis abbonnement geen toegang hebben tot Ketnet - men heeft nu minimaal het familiepakket nodig. of ze nu ook iets gewijzigd hebben voor TVV klanten is mij onduidelijk, maar als er personen zijn met het laagste instappakket die geen ketnet meer kunnen ontvangen, dan moeten ze niet verder meer zoeken. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
wolverine Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 Ik heb Basic Light van TVVL en heb net nog gecheckt ik heb nog Canvas op Astra 19.2 en ook de HD variant op 23.5E. PS ik heb ook de Nederlandse HD versies tot mijn beschikking ook al dacht ik daar via de info die terug te vinden is op de tvvl website geen recht op (mij hoor je natuurlijk niet klagen ) VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
roymar Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 ze hebben het al terug gedraait, na dat ze een uitspaak van hun op tvtotaal gezien hebben Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s, Skystar2 en Wavefield WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen