Ga naar inhoud


kan niet altijd een pagina openen op IPad


edbe

Aanbevolen berichten

ik kan niet altijd een pagian openen van sat4all.com?

 

telkens geeft hij de onderstaande bericht:

 

Sorry, we couldn't find that!

 

[#404]

Sorry, we could not locate the page you are requesting to view. Please click here to return to the community index

 

Need Help?

Our help documentation

Contact the community administrator

2 x Gigablue UHD + 1x  Formuler Z11 Pro Max

Bigsat met 28E,23E,19E,13E,9E,5E,1W,5W 

[Wavefield T90 staat te koop]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk of lees het forum zelden op de iPad maar het werkt bij mij wel goed.

 

Aan de instellingen heb ik geen veranderingen aangebracht, dus indien je internet instellingen goed staan, en werken, dan werkt deze site ook goed.

 

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

vreemd, op de gewone PC werkt hij ook niet echt goed, terwijl mijn andere website totaal geen probleem hebben.......

aangepast door edbe

2 x Gigablue UHD + 1x  Formuler Z11 Pro Max

Bigsat met 28E,23E,19E,13E,9E,5E,1W,5W 

[Wavefield T90 staat te koop]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dan inderdaad erg vreemd, bovenstaande heb ik met de ipad gedaan dus dat antwoord op jou berichtje.

 

Verder is er een tijdje geleden iets geweest waardoor mensen met internet explorer problemen hadden, ik gebruik firefox (was netscape gebruiker, internet explorer bestond toen nog niet - vandaar).

 

Maar als jou internet op andere site's wel goed werkt is het niet zomaar te begrijpen waarom deze site niet goed zou werken dus dat word even verder zoeken.

 

Probeer eens met ccleaner rommel op te ruimen, als je dat al niet gedaan had, en dan hier weer in te loggen of dat iets zal veranderen.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

op mijn smartphone kan ik de site soms wel en soms niet openen.

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat ligt dan aan jouw smartphone of mobile dienstverlener.

 

Ik heb daar geen enkel probleem mee en bezoek deze site zeer regelmatig via t-mobile.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik wil reageren middels de tekstvak direct onderaan de thread, dan kan ik "bericht plaatsen" indrukken wat ik wil, maar geen reactie van de iPad of Site.

Gebruik ik de "reageren" knop bovenaan de thread en vul dan de tekst in, dan gaat het prima.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Beobuddy, Bovenstaand bericht is met de ipad(3) geplaatst met de optie 'Reageren' ofwel het tekstvak onderaan ieder topic. Bij mij werkt het dus gewoon met iOS 6.0.1 en safari.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...