Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor de GoldenMedia 990 CR HD Reloaded is hij online (waarschijnlijk binnen enkele dagen voor de Amiko)

Spark7111-1.2.61 version history log :

-fixed the bug :youtube down .

-fixed the bug : media file can not play external subtitle .

-move crossepg to EPG list,the access for crossepg is : press F1 button in epg list.

Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam  )

( Vu+Zero)   (OpenPli 7.3) (Oscam  )

Geplaatst:

hij is sinds gister ook uit voor de Amiko Alien

via spark online

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Geplaatst:

En de Cross-EPG werkt nu goed. Nu 7-daagse EPG voor de Engelse Kanalen.

Helaas kan ik dat niet zeggen van het weerbericht, nog steeds krijg ik automatisch

Amsterdam in het menu, i.p.v. mijn eigen woonplaats.

Geplaatst:

je kan toch je eigen woonplaats erin zetten of een grote stad in de buurt ingeven

Geplaatst:

ik probeer vandaag ook ff Zaandam in te voeren, bij een vorige versie kon ik niet Leeuwarden invoeren maar wel Heerenveen..heel apart

Geplaatst:

en hier ook netzelfde probleem.. Zaandam wordt gelijk gewijzigd in Amsterdam, had je geen problemen met de vorige FW?

Geplaatst:

Jawel maar ik heb nu een behoorlijke dvb-ondertiteling op de Engelse HD-Kanalen.

Ook heb ik met deze Firmware een 7 daagse EPG werkend op alle kanalen van Astra 28.2/Eurobird 28.5

En om op het weerbericht terug te komen, Alkmaar pakt ie, voer ik Uitgeest in, dan veranderd de plaatsnaam

in Alkmaar, en vul ik Purmerend in dan wordt het Hoorn.

Geplaatst:

Amsterdam of Zaandam, als je een beetje verstand hebt van meteorologie weet je dat het op zo'n afstand geen ruk uit maakt.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Geplaatst:

Heeft 1 van jullie deze box al weten te flashen naar Enigma2 ?

Vu Solo 2 OpenPli 4.0, Multytenne 4 LNB's, Pioneer VSX 922, Samsung 46in LED

Geplaatst: (aangepast)

Ja hoor, maar de meerwaarde is heel persoonlijk. Ik vindt de interface van enigma 2 mooier maar je moet wat meer aanpassingen doen. De spark software functioneert ook prima. De laatste HDMU versie 1509 is mooi compleet en werkt stabiel tot nu toe.

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Geplaatst:

Ik heb ongeveer 5 usb sticks geprobeerd met verschillende enigma2 images maar krijg alleen maar 7 - 70 foutmeldingen.

De spark image draait wel prima, nadeel alleen is dat ik idreamx niet kan gebruiken om te streamen en bouqueten te veranderen.

Geplaatst:

Ik gebruik eerst de herstel software en dan pas flash ik de Enigma erop, dat werkt hier met een verbatim 16GB en een kingston 2GB USB_stick. Beide firmware's staan op dezelfde stick.

Geplaatst:

Dat heb ik nog niet geprobeerd, ga ik straks even doen. Ik las zelfs ergens dat alleen Kingston sticks ondersteund worden maar dat lijkt me wat ver gaan. Bedankt voor de tip.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen