Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De afbouw gaat verder bij TV-VL.

Dit keer is het Discovery Science dat wegvalt. Dit is voor ons een heel belangrijke zender

en ik denk dat we niet alleen zijn.

Ze willen ons paaien meer zendtijd voor Animal Planet... (24u/dag)

Het gaat verder bergaf met TV-VL...

Dan zijn er ook nog maar eens een reeks positiewissels....

Geplaatst: (aangepast)

De mededeling in de nieuwsbrief is om te huilen:

Animal Planet 24u per dag spacer.gifitem_animalplanet.jpg

De zender Animal Planet is vanaf 8 januari voortaan de hele dag beschikbaar. Door deze uitbreiding nemen we helaas afscheid van de zender Discovery Science.

spacer.gif

Animal Planet 24u per dag in het groot. Maar dat Discvery Science verdwijnt in het piepklein.

TVV schaam U.

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

ik vindt het diep triest dat TvV zoiets stiekem doet, ben blij dat ik nog wel op de kabel kan terug vallen....

niet voor niks 4 smatcard's abbo's op verschillende providers....

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:

Het woordje "helaas" wordt daar nogal veel in de mond genomen door die postbus-firma.

Ik dacht toch ergens gelezen te hebben, dat ze nu meer ruimte vrij hadden voor nieuwe zenders, sinds de overschakeling naar 8PSK.

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:

de fout ligt hier wel bij Discovery denk ik, die hebben maar 6 "outlets" bij CD/TVV. Ze hebben Animal Planet opgeofferd voor TLC (waar wij bij TVV geen boodschap aan hebben) en om Animal Planet terug te krijgen schrappen ze nu Science. Z esouden beter een 7e kanaal huren, maar dat kost geld natuurlijk.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

de fout ligt hier wel bij Discovery denk ik, die hebben maar 6 "outlets" bij CD/TVV. Ze hebben Animal Planet opgeofferd voor TLC (waar wij bij TVV geen boodschap aan hebben) en om Animal Planet terug te krijgen schrappen ze nu Science. Z esouden beter een 7e kanaal huren, maar dat kost geld natuurlijk.

Is het Discovery channel die transponderruimte huurt bij TVV ? Of is het TVV die Discovery Channel edm betaalt om hun programma's te mogen uitzenden ?

Ik denk het tweede en niet omgekeerd.. Ik denk dat de bal hier volledig wordt misgeslagen.

Geplaatst:

volgens berichten in het CD forum heeft Discovery met CD/m7 een overeenkomst voor de doorgave van 6 kanalen. Wie er bepaald wat er wordt doorgegeven en wanneer wordt in het midden gelaten.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

En hetgeen we in de plaats krijgen is in het vermaledijde 4:3 formaat.

Ook de uitzendingen die normaal in 16:9 zijn worden in 4:3 weergegeven met zwarte randen rondom.

Dus zwaar klote.

We zijn weer eens gejost.

Willy

~~Rytec Team~~
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst: (aangepast)

Zeg je Abo dan op, ben je er vanaf..

Als je dit een 400 -tal keer als antwoord geeft op de berichten van anderen, kom je uiteindelijk wel aan +4000 berichten.

Ander idee : het wordt tijd dat TVV zijn paketten nog eens vernieuwt.. Er zijn niet genoeg stations meer over om die drie paketten te behouden. Eén extra zender en wat schermvullende rommel maken een hoger pakket. Nog een stap hoger is dezelfde inspanning.

Vergeleken met een overstap naar BGC of TN blijven ze de goedkoopste... maar op welke manier.. ?

aangepast door haelewyn
Geplaatst:

Je hebt gemakkelijk spreken. Ik heb geen alternatief.

Internet verbinding werkt hier op steenkolen (ADSL - geen VDSL) en telenet is onbruikbaar. De buren doen niets anders dan klagen wegens een slechte kabel (storingen op digitaal signaal en analoog bijna onbekijkbaar).

Willy

~~Rytec Team~~
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Inderdaad een nutteloos antwoord, enkel voor de teller????

Ik overweeg ernstig om over te stappen op Telenet en ik kreeg onlangs nog positieve reacties op dit forum (beeldkwaliteit en 3 tuners).

Geplaatst:
Inderdaad een nutteloos antwoord, enkel voor de teller????

Klopt helemaal, zo weer 1...

Ik overweeg ernstig om over te stappen op Telenet

En dan zeggen dat mijn antwoord nutteloos is !!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen