Moderator ceesv Geplaatst: 10 januari 2013 Moderator Geplaatst: 10 januari 2013 Terug on-topic, en dat is: Einde Discovery Science vanaf 8/1/2013 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
haelewyn Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Omdat er al een tijd geleden een prijsverhoging was en omdat er alsmaar zenders verdwijnen in het aanbod van TVV was ik bijna zeker van een overstap naar BGC Tv. Toen ik gisteren met TVV belde om mijn abonnement op te zeggen hebben ze me echter van mening kunnen doen veranderen met een mooi retentie-aanbod in ruil voor een verlenging van het abonnement met één jaar. In de praktijk : voor mijn soort abonnement kreeg ik drie maanden gratis.. op een periode van 12 maanden. Voor mij mooi genoeg en weer redelijk blije TVV-klant. Wie er baat bij heeft kan hier ook zijn voordeel mee doen.
guppje29 Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 Hebben ze ook gezegt wat er in de toekomst gaat gebeuren kwa zenders toevoegen? DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
haelewyn Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 (aangepast) Daar heb ik niet naar gevraagd om de eenvoudige reden dat ik denk dat beloftes voor de toekomst niets waard zijn. Ik weet enkel dat ik met hen verder in zee wil gaan na het aanbod dat ze gedaan hebben en de prijs per maand die je daaruit kan berekenen. Over een jaar zien we wel weer opnieuw.. Hangt er van af welke (liefst interessante) zenders er ondertussen bijkomen of hoeveel er verdwijnen. Bij de concurrentie is het ook wel wat. Daar stijgen de prijzen ook een paar keer per jaar. Niet per se voor TV maar vooral voor vaste lijn... Maar er verdwijnen bijna geen zenders. De situatie in NL lijkt beter door een groter aanbod maar de formules die ikzelf interessant vind in hun aanbod lijken me zeker te duur. 10 februari 2013 aangepast door haelewyn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen