Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In het TV Vlaanderen forum is hier al wat over te lezen.

Aangezien dit hoogstwaarschijnlijk ook bij CanalDigitaal gaat gebeuren,

kunnen CDS klanten hierover in dit draadje discussieëren.

Ook ik vraag me af in welk pakket AP nu komt,

en of de SD of HD variant van AP terug komt.

Feit is dat het entertainmentHD wat nu 10 euro duurder is dan familieHD

steeds minder voordelen biedt boven FamilieHD.

Eerst Syfy eruit,nu Science....

Welke zenders in 't entertainmentpakket zijn de 10 euro nu waard?

Geplaatst:

Staat er een aankondiging op canaaldigitaal.nl over deze wijziging?

Volgens TVV zou dat vanacht moeten gebeuren. Ben benieuwd.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Staat er een aankondiging op canaaldigitaal.nl over deze wijziging?

Ja, staat op de website van CD bij nieuws. Met ingang van 8 januari 2013.

Bewijst maar weer dat ik een goed besluit heb genomen 5 maanden geleden door m'n abonnement op te zeggen.

Wordt steeds gekker daar! Is een van de zenders waar ik het meest naar kijk.

Leuk als je een top pakket heb...

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Geplaatst:

Hmm ik ziet dat TLC nog in het basispakket zit en Animal Planet nu in het familie pakket komt. Ben ik weer mooi klaar mee want ik wil mijn familiepakket veranderen in basisHD en raak ik Animal PLanet dus alsnog kwijt :( Ik heb nog nooit naar de zender TLC gekeken en zal dat in de toekomst ook niet gaan doen, van mij mag die zender weg en Animal Planet gewoon weer 24/7 op zijn oude stek verder.

.

Geplaatst:

De helpdesk was niet eens op de hoogte. :eek:

Ik had gebeld om het pakket op te zeggen maar ze wilde me een graits upgrade naar familypakket aansmeren. Dit wilde ik niet en kon kosteloos opzeggen. Ik neem wel iptv dan heb ik tenmiste ook weer syfy en 13 street.

• Like 1
Geplaatst:

Balen. Discovery Science gaat dus weg. Het is elke keer wat inleveren..

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Geplaatst: (aangepast)

Ja, staat op de website van CD bij nieuws. Met ingang van 8 januari 2013.

Bewijst maar weer dat ik een goed besluit heb genomen 5 maanden geleden door m'n abonnement op te zeggen.

Wordt steeds gekker daar! Is een van de zenders waar ik het meest naar kijk.

Leuk als je een top pakket heb...

Lekker op tijd als nieuws vermeld. Op 7 januari in de middag pas melden dat er op 8 januari veranderingen zijn.

Zie wat knip en plak werk van mij van de CD site.

Nieuwsberichten

• 7-1-2013
    Zenderwijzigingen m.i.v. 8 januari 2013

Met ingang van 8 januari 2013 vinden er enkele wijzigingen plaats, waar we u graag over informeren.
    Het betreft de zenders TLC, Animal Planet en Discovery Science.

De zendtijd van de populaire vrouwenzender TLC wordt vanaf 8 januari uitgebreid en is straks 24 uur per dag te ontvangen. TLC blijft te ontvangen via kanaal 45 in de HD-zenderlijst en kanaal 18 in de Standaard-zenderlijst. TLC blijft onderdeel van het Basis- pakket.

Dat betekent dat Animal Planet, nu nog 3 uur per dag te zien op het gedeelde kanaal met TLC, vanaf 8 januari ook 24 uur per dag zal worden uitgezonden. Animal Planet is te ontvangen via kanaal 50 (van de HD-zenderlijst), of via deze frequentie: Satellietpositie 23.5 Frequentie 11.739 Pol. V Symb. 27500 FEC 2/3

Animal Planet wordt doorgegeven via de ASTRA 23.5 satelliet in MPEG-4
    Daarom dient u over een HD-ontvanger en een dubbele kop (DUO LNB) te beschikken om Animal Planet te (kunnen blijven) ontvangen. Animal Planet maakt deel uit van het Familie-pakket.

Voor klanten met een EntertainmentHD- of TopHD-pakket zal Animal Planet in de plaats komen van Discovery Science.

CanalDigitaal adviseert u om n.a.v. deze wijzigingen uw zenderlijst opnieuw (handmatig) in te laden.
    Hulp nodig bij het inladen van de nieuwe zenderlijst? Klik hier voor een video met meer uitleg over het inladen van de zenderlijst.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

TV Vlaanderen Informatiekanaal geeft nu ook informatie aangaande CanalDigitaal door.

Sinds vandaag staan beide logo's in beeld.

(Astra 19,2°E: 12721 H 22000 FEC:5/6)

aangepast door profil
Geplaatst:

SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSttt

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Ik las reactie van ronaldstark. Ik heb heb Basis-pakket + HDTV-pakket en zag bij scannen van de transponder dat ik naast Animal Planet ook journaal24/Best24 kan ontvangen.

Heb al vaker twijfel over de lijst met kanalen die CD publiceert bij de desbetreffende bestanden.....

Zal alle CD-frequenties wel weer eens scannen en checken of ik nog meer kan zien.

Frits de Laar

aangepast door ritselaar

VU+ Duo2
CanalDigitaal FamilieHD pakket

Geplaatst:

Inmiddels reactie gehad van Canaldigitaal Webcare. Animal Planet blijft in het basispakket voor bestaande klanten. De wijziging naar het familie pakket is alleen voor nieuwe klanten. Ik heb er in ieder geval blij mee. :)

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Op welke frequentie is Animal Planet nu dan te vinden? De meest recente zenderlijst die ik kan vinden bij CD is van 23 november 2012 en daar staat Animal Planet/TLC nog in op 19,2 12.344 H 27.500 3/4

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen