Ga naar inhoud


"Nog geen lid" blok in beeld!


Gast catw

Aanbevolen berichten

Krijg een leuke mededeling in beeld als je op sat4all langskomt.

 

Het is alleen irritant dat het niet na een paar seconden verdwijnt maar blijft hangen!

 

Het is alleen irritant dat het niet na een paar seconden verdwijnt maar blijft hangen!

 

Net zoals dit

 

Nog geen lid? Wordt dan nu gratis lid van sat4all en profiteer van alle extra mogelijkheden van dit forum die je als geregistreerd lid gratis kunt gebruiken.

 

 

 

Zit er nog nu met; Nog geen lid? Wordt dan nu gratis lid! en het blijft totdat je inlogt, nou mooi balen is dat (ik hoef niet altijd in te loggen om te lezen of iets op te zoeken, zo denken er wel meer mensen over).

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites


o, ik lees ook de telegraaf (alleen omdat ik die gratis krijg). :)

 

Dat klinkt als een bekentenis. Dat wordt een ban vrees ik :D

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er niks geen last van, als geregistreerd lid kan je gewoon het forum op zonder elke keer in te loggen toch? Het forum onthoud zelf mijn inlognaam en password.

 

Even berichtje 2 lezen (of alles) is wel een optie om te reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is alleen van belang als meerdere mensen gebruik maken van dezelfde pc of dezelfe windows account.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het gebruik maken van meerdere computers en laatst als test de ipad, maar eerder omdat er ook andere personen op deze computer kunnen komen.

 

Maar goed, het rode rechthoekje 60% doorschijnend is allang al weer weg, dus de volgende ronde komt wel als er weer een leuk speeltje uitgetest zal worden (of niet), :)

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach... iedereen stoort zich aan iets anders en iedereen gaat anders om met zijn spullen.

 

Voor een samenleving (bij gebrek aan een beter woord) met het formaat van S4A kan je het toch niet iedereen naar de zin maken.

 

Maar ik denk dat ik mij ook zou storen aan blokje. Ik haat blokjes... :)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach... iedereen stoort zich aan iets anders en iedereen gaat anders om met zijn spullen.

 

Voor een samenleving (bij gebrek aan een beter woord) met het formaat van S4A kan je het toch niet iedereen naar de zin maken.

 

Maar ik denk dat ik mij ook zou storen aan blokje. Ik haat blokjes... :)

Alleen niet leden zagen dat blokje, of leden die niet ingelogd waren. Ik vind het wel een leuk idee om leden mee te werven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...