Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier een Pioneer Plasma staan. Type is de PDP-LX5090. Als je de plasma aanzet knipperd het blauwe ledje 8x, stopt daarna en begint weer 8x te knipperen. Dit blijft zich herhalen. Helaas geen schema of iets. Wie kan me op weg helpen. Lijkt op een Panasonic maar is het net niet.

Misschien heeft iemand er een schema van of weet hij wat de knippercode betekend.

Graag hulp

Grazen is mijn lust en mijn leven

Geplaatst:

Steve bedankt, ik heb hem vandaag besteld. Ik laat het nog weten.

Heb je overigens de link van de server waar ik de schemas kan bekijken ?

Geplaatst:

Steve enorm bedankt. IC'tje vandaag binnen gehad en gelijk erin gezet. Plasma werkt weer perfect. Nogmaals bedankt voor je ( juiste )advies.

• 6 maanden later...
Geplaatst: (aangepast)

Ik heb exact hetzelfde probleem... vast een zwakke plek van dit fantastische toestel....

Is dit een eenvoudige reparatie of vergt het expert kennis........

Alvast bedankt

En voordat ik het vergeet, het onderdeel is bij Digikey per 3000 stuks te bestellen.... iemand een idee waar je dit onderdeel los kan kopen?

aangepast door erwin81
Geplaatst:

Ik heb zojuist een email gekregen van pioneer's nederlandse reparatie service.

Dit onderdeel kost bij hen bijna 22 euro...... Ik zie op digikey een prijs van minder dan een euro, iemand alternatieven.

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Helemaal aan de onderkantvan je plasma, bijna tegenhet blik aan van de behuizing. Pos nr staat wel vermeld, goed kijken en zoeken.

je hoeft geen printen los te halen je kan er zo met een soldeerbout bij. met een foto is het zo aan te wijzen.

Geplaatst:

Elk onderdeel valt te bestellen die in het toestel zit  :P

Mijn excuses, ik las het woord "BESTELLEN"  dan waarschijnlijk als "Vinden" , zodoende dacht ik dat henlies dit betreffende onderdeel niet kon vinden (in het apparaat).

Het zal niet weer gebeuren. Njah nu weet henlies in iedergeval wel waar hij dit part kan "vinden", niet bedoeldende "vinden" in de zin van "vinden van sparepart"

Heb ik  toch een positieve bijdrage geleverd aan dit topic :grin:

• 4 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...