Ga naar inhoud

NOD 32 internet securitie

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Jaren lang naar tevredenheid NOD 32 Internet securitie gebruikt altijd zonder problemen.

Echter na een geheel nieuwe installatie van Windows 8 op de eveneens geheel nieuwe C schijf, werkt internet niet na installatie van deze NOD 32.

Het heeft eerder wel gewerkt ook onder Windows 8. Uiteraard gebruik ik de versie die voor Windows 8 geschikt is.

Bij het installeren ervan houd ik altijd de standaard instellingen en of voorkeuren aan.

Krijg verder geen foutmelding of zo iets.

Enig idee wat hier de oorzaak van is

Geplaatst:

Krijg je in NOD 32 soms de melding om de computer opnieuw te starten? Ik wel en dat werkte niet zoals gedacht. Windows sluit niet af maar gaat in de slaapstand. Bij weer aanzetten ga je dan verder in de situatie zoals hij was. Bij mij hielp het de computer uit te zetten door de aan/uit knop lang ingedrukt te houden. Ik kreeg bij opstarten wel de melding dat de HD gecontroleerd moest worden.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik kreeg de melding computer opnieuw opstarten pas nadat NOD 32 geheel geïnstalleerd was.

Ik hoefde niet de aan uit knop ingedrukt te houden.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Dat is wel een uitspraak. waar baseer je dit op ??

Geplaatst:

NOD32 was goed nu is het TROEP net zoals NORTON weg gooien is mijn tip hierop.

Daar is Henri niet mee geholpen,hij zoekt een oplossing.

Maar die geef jij ook niet.

The birdman has left the building

Gast Henri Aalten
Geplaatst: (aangepast)

Ook de firewall uit is geen oplossing, Ik snap er niets van, tot een week terug altijd goed gewerkt, en na een Nieuwe HD en een geheel nieuwe schone installatie werkt het te goed, geen internet.

Heb ze al een mail gestuurd, maar na dagen wachten komt er geen antwoord van NOD32.

Dit is in het verleden beter geweest, maar ben er nu niet meer over te spreken.

Is de nieuwe Norton internet security 2013 zo slecht, heb er toevalig een gekregen nieuw in doos met licentie.

aangepast door Henri Aalten
Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik ga eventueel over op Norton Internet security, maar hoor nu dat dit niet alles is.

Graag meer ervaringen?

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Nu die uitstekende helpdesk werkt toch niet. Niet via de mail.

Zijn zij nog op een andere manier te benaderen

Geplaatst: (aangepast)

Ik denk dat het iets te maken heeft met een instelling voor het delen oid.

Ik heb het in het verleden ook wel eens gehad, maar weet zo niet meer hoe het op te lossen.

Hij schermt zich af van het internet.

Misschien is een oplossing om of een systeem herstel te doen naar de tijd dat hij wel werkte,

of de zaak un-installen en opnieuw erop zetten.

Ron.

EDIT: http://kb.eset.com/esetkb/index?page=content&id=SOLN2141

Volgens mij lag het hier aan, wel kleine plaatjes maar even goed kijken/vergelijken.

aangepast door Ronsworld

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Systeem herstel heeft geen zin, het is een schone en nieuwe installatie.

Opnieuw installeren heb ik al geprobeerd.

Ik ervaar helaas van NOD een zeer slechte service.

Heb zij nu in ruim een week al 2 keer benaderd, maar ik hoor maar niets.

Ik wijger om dure 0900 nummers te bellen, à € 0,80 cent per minut.

Als zij dit service noemen, zijn zij mij kwijt als klant.

Geplaatst:

Ik installeer bij bijna iedereen ook NOD en heb nimmer een probleem ondervonden. Je zegt geen internet te hebben.

• Heb je wel toegang tot andere bronnen in je netwerk?
  • wat voor foutmelding krijg je als je bijvoorbeeld naar sat4all gaat?
  • Kun je sat4all wel pingen? -> open een dosvenster door CMD +<enter> in te toetsen. Voer in het zwarte scherm ping sat4all.com in. Krijg je dan antwoord?
  • Mocht je geen antwoord krijgen krijg je dat dan wel als je ping 213.206.76.33 in dat zelfde scherm invoert?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Op beide geen antwoord.

Wat heb ik gedaan.

Na een geheel schone en nieuwe installatie van Windows 8 heb ik ook opnieuw NOD 32 Internet security er opnieuw opgezet,

En de standaard installatie en of voorkeur aangehouden, uitgevoerd.

En dat geen internet meer

Ik denk dat ik de NOD er maar afgooi, want van hun kan je ook niets verwachten, heb ze al een week geleden het ondersteund formulier ingevuld, maar zij laten niets meer van zich horen.

Blijkbaar is de service van hun net zo goed als de NOD 32 zelf.

Geplaatst:

Vergeet niet dat het net na feestdagen is en dat veel bedrijven nu net pas weer volledig aan de gang zijn..... Als NOD eraf gehaald wordt en het werkt weer kan het niet anders zijn dan een simpele instelling die verkeerd gegaan is.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik wacht het deze week dan wel af. Toch bedankt !!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen