Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

nu heb ik een ultimo gekocht met een sat tuner waar ik 19.2 en 23.5 op ontvang

er zit ook een dvb-c tuner in voor upc

het is helemaal nieuw voor me 2 verschillende tuners dus wil ik graag wat advies inwinnen over bijvoorbeeld welke image jullie gebruiken

is het zo dat ik dan al ik naar een sat zender zap die meteen beeld geeft en zo hetzelfde met een kabel uitzending??

wie o wie kan me alvast wat nuttige tips geven

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Geplaatst:

NEO_X.

- een dvb-S2 tuner (voor satelliet)

- een dvb-C tuner (voor kabel)

Dus 2 tuners in de Ultimo maar volledig gescheiden ingangen en ontvangstsystemen

als je voor beide systemen een abonnement kaart hebt dan kun je op beiden een zender zien / openen (mits de juiste softcam is geinstaleerd)

je moet echter niet denken dat je met één kabel kaart de zenders van satelliet kunt openen (die versleuteling onafhankelijk is van elkaar)

dus eigenlijk alsof je twee receivers naast elkaar hebt.

zou je echter een derde tuner inbouwen, een dbv-S2 voor satelliet, ja dan heb je op de eerste en deze nieuwe wel op een kaart beeld.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst: (aangepast)

De laatste image van OpenPLi 3.0 downloaden en installeren via een USB-Stick.

http://downloads.pli-images.org/builds/vuultimo/OpenPLi-3.0-beta-vuultimo-20130105_usb.zip

In de bijlage de kanalenlijst van Henksat 19.2E, 23.5E en als extra de UPC kanalen van brabant.

Deze kanalenlijst uploaden naar je box met behulp van DreamboxEdit.

Grts.

e2_henksat_astra_19.2+23.5+UPC-Brabant.zip

aangepast door mobieltje
Geplaatst:

en stel ik wil bv op tuner 1 oscam en tuner 2 cccam is dat mogelijk

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Geplaatst:

ik bedoel client kan bv tuner a oscam client zijn en tuner b cccam

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...