illusion1234 Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 Ik heb een eigenaardig probleem met m'n TV-vlaanderen kaart in de kaartlezer van m'n VU+ Duo i.c.m. Cccam 2.3.0. Nadat ik voorbij een TV-Vlaanderen kanaal ben gezapt waarvoor ik niet heb betaald (kanaal wordt dus niet gedecodeerd) krijg ik plots geen beeld meer op de kanalen waarvoor ik wel heb betaald. Even een schets. Eurosport zit niet in het basic light pakket van TV-Vlaanderen, ik heb basic light. Als ik ook maar even op Eurosport ga staan, dan krijg ik daarna geen beeld meer op Canvas, ook al werkte Canvas 3 seconden ervoor wel nog... Het enige wat helpt is Cccam terug initialiseren via het menu. Heeft iemand een idee wat er precies mis gaat? (Oja, ik heb overigens wel een originele CD/TVVL CAM maar die wil geen twee signalen tegelijk decoderen bij opnemen&kijken ook al staan de opties juist, daarom gebruik ik de interne kaartlezer samen met Cccam) Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB
wolverine Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 ik heb ook basic light, ook een vu+duo maar gebruik wel oscam en ik heb dit probleem niet kunnen reproduceren bij mij werkt dit wel zonder probleem. misschien een optie om eens oscam te proberen (zie speciaal forum hiervoor) VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
illusion1234 Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Geplaatst: 5 januari 2013 Ik wil oscam gerust eens proberen. Maar ik kreeg de indruk dat het nog niet zo makkelijk is om werkende te krijgen. Of zijn dat mijn gedachten? Kun je het trouwens downloaden/installeren vanop de box via de menu's? Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB
icesat Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 Ik heb een eigenaardig probleem met m'n TV-vlaanderen kaart in de kaartlezer van m'n VU+ Duo i.c.m. Cccam 2.3.0. Nadat ik voorbij een TV-Vlaanderen kanaal ben gezapt waarvoor ik niet heb betaald (kanaal wordt dus niet gedecodeerd) krijg ik plots geen beeld meer op de kanalen waarvoor ik wel heb betaald. Even een schets. Eurosport zit niet in het basic light pakket van TV-Vlaanderen, ik heb basic light. Als ik ook maar even op Eurosport ga staan, dan krijg ik daarna geen beeld meer op Canvas, ook al werkte Canvas 3 seconden ervoor wel nog... Een bouquet aanmaken met alleen de TVV Basic Light zenders. Zo zap je altijd naar de zenders waarvoor jij wel een abo hebt.
illusion1234 Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Geplaatst: 5 januari 2013 Een bouquet aanmaken met alleen de TVV Basic Light zenders. Zo zap je altijd naar de zenders waarvoor jij wel een abo hebt. Ik weet het, dat ging dan ook m'n oplossing zijn. Maar het zou toch niet mogen dat ik dit zo moet doen. Misschien installeer ik oscam. Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB
sattv4iedereen Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 heb je wel eens een oudere cccam geprobeerd?ik heb 2.21 en ik heb die problemen nog niet tegengekomen met pli en een vu duo. nu kan ik het niet meer testen,einde tvv abbo. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
wolverine Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 ik heb het werkend gekregen met de threads die er in het oscam gedeelte lopen dit was wel op open pli 3.0 nu heb ik er vti 5.0 opstaan en daar is het me ook gelukt (met wat hulp van tonskidutch) door de configs die ik al had te kopieren bij allebei de images heb ik de oscam binaries gewoon uit de feed gehaald. VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
illusion1234 Geplaatst: 6 januari 2013 Auteur Geplaatst: 6 januari 2013 Waarempel, het was dan toch nog niet zo moeilijk, OSCAM werkt op m'n VU+ Duo met Openpli 3.0! En m'n probleem is opgelost! De decodering loopt nu niet meer vast als ik over een kanaal zap waarvoor ik geen abo heb. En opnemen en kijken tegelijk werkt ook! Bedankt voor de tip wolverine! Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB
stevie-v Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 totaal geen last van en ik gebruik ook cccam dus daar moet je de fout zeker niet zoeken VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Cobus R Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 (aangepast) Nee misschien niet maar als dit de oplossing is ? ps oscam lijkt moeilijk maar als je cofig files insteld zoals Michel het hier in het gedeelte uitleg dan heb je beeld op je kaart zowel CD als Tvv 6 januari 2013 aangepast door Cobus R De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
illusion1234 Geplaatst: 6 januari 2013 Auteur Geplaatst: 6 januari 2013 Het heeft te maken met Cccam, dat ligt voor de hand. Ik zeg niet dat cccam de oorzaak is. Misschien heeft het te maken met de versie van Openpli 3.0. Het kan zijn dat bepaalde versie van zowel cccam als openpli conflicten vertonen. Hoedanook, het is idd opgelost met oscam! I'm a happy trooper! Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB
stevie-v Geplaatst: 7 januari 2013 Geplaatst: 7 januari 2013 (aangepast) Dat is het belangrijkste dat het opgelost is ik zeg alleen dat het niet aan cccam ligt dan eerder aan iets in open pli of een bepaalde configuratie die daar voor zorgt,cccam is een prima werkende softcam voor de huis tuin en keuken gebruiker die niet teveel willen knommelen met instellingen 7 januari 2013 aangepast door stevie-v VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen