gerardino Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 Hallo sinds de frequentie wisseling van free-e en french lover geen beeld meer op de oude frequentie 11.200 was wel beeld de nieuwe DVB-S2 12475 H 29900 8psk. Heb Dreambox 8000 met CCcam 2.30 Weet iemand of deze al actief is en werkt met de zelfde kaart of moet er weer een nieuwe aangeschaft worden. Graag een reactie mvg Gerardino
icesat Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 (aangepast) Het signaal van de nieuwe frequentie komt wat zwakker binnen. Op dezelfde frequentie zitten ook 1+1 INTERNATIONAL, RT HD, RT Doc HD, KBS World HD, Supertennis HD. (allen fta) Heb je wel signaal en beeld op de genoemde fta zenders? En de zendernamen worden ingelezen als FR TV en FL TV Misschien de kaart er eens uithalen en terug in of de kaart in de andere kaartlezer uitproberen CCcam 2.3.0 opnieuw opstarten Wordt de kaart goed herkend? tik in webrowser h t t p://192.168.1.123:16001/entitlements h t t p zonder spaties en 192.168.1.123 vervangen door jouw dreambox ip adres 5 januari 2013 aangepast door profil
gerardino Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Geplaatst: 5 januari 2013 Ja ik heb op deze andere zenders gewoon beeld zenders worden ook ingelezen kaart wordt ook herkend is nog geldig tot mei 2013 maar tot op heden geen beeld op FR TV en FL TV geen beeld. Is er misschien iemand die op deze zenders beeld heeft graag een reactie. mvg Gerardino
M_Z Geplaatst: 25 januari 2013 Geplaatst: 25 januari 2013 Ik had ten tijde van uw bericht ook geen beeld. Gisteren nog maar eens geprobeerd en nu opeens wel weer beeld op FLTV en FRTV. M_Z
sattv4iedereen Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 Het signaal van de nieuwe frequentie komt wat zwakker binnen. Op dezelfde frequentie zitten ook 1+1 INTERNATIONAL, RT HD, RT Doc HD, KBS World HD, Supertennis HD. (allen fta) Heb je wel signaal en beeld op de genoemde fta zenders? wwewek En de zendweernamen worden ingelezen als FR TV en FL TV wee Misschien de kaart er eens uithalen en terug in of de kaart in de andere kaartlezer uitproberen CCcam 2.3.0 opnieuw opstarten Wordt de kaart goed herkend? tik in webrowser h t t p://192.168.1.123:16001/entitlements h t t p zonder spaties en 192.168.1.123 vervangen door jouw dreambox ip adres welke freq is het nu?en andere gegevens?dank. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
prefabman Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 welke freq is het nu?en andere gegevens?dank.
prefabman Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 beeld op 12476 29900 horizontaal 3/4 8psk
sattv4iedereen Geplaatst: 7 februari 2013 Geplaatst: 7 februari 2013 dank je,was intussen geholpen,nu ben ik 2X geholpen,waarvoor mijn dank. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen