Sprietje Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 Er bestaan ook nog polyester rotsblokken. Daar kan een grotere schotel onder maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik die alleen nog maar in Amerika ben tegen gekomen en niet in Europa.
wanderer Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 maar nog steeds geen antwoord op de vraag wat HAAR argumenten tegen de schotel zijn..... Samsung 40D6510WS
postduif Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 Ik denk ,alleen al het idee dat die schotel daar hangt. Ik had hier het zelfde met 5.1 speakers met woofer. dat grote ding!!! Heb nu een redelijke smalle woofer met kleine boxen, die goed bij de tv passen, heeft ze zelf uitgezocht. Ik ook tevreden. O ja wij zijn ook al 47 jaar getrouwd. gr. ger Homecast hs 9000 cicd pvr 500gb -Triax 78-4x Lnb twin -2x Diseq -Astra 1-Astra 23-Astra 28-Hotbird
Tonskidutch Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 -scan een brief van de gemeente met briefhoofd en handtekening (in tiff formaat) -bewerk hem met photoshop -waarin de gemeente stelt, u bent verplicht over te stappen op schotel... -plaats de schotel als uw vrouw is inkopen / boodschappen doen leg de brief op de deurmat ciao Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
sattv4iedereen Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 -scan een brief van de gemeente met briefhoofd en handtekening (in tiff formaat) -bewerk hem met photoshop -waarin de gemeente stelt, u bent verplicht over te stappen op schotel... -plaats de schotel als uw vrouw is inkopen / boodschappen doen leg de brief op de deurmat ciao dat is wel heel ver gezocht.en dat zou ik nu niet doen,lijkt wel schriftvervalsing. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 (aangepast) dat was dat huwelijk ook al staat u elkander bij totdat de .... 6 januari 2013 aangepast door Tonskidutch Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Gast suriboy Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 Hmm, ik stel voor te gaan saboteren. Wanneer ze een leuke programma kijkt op Ziggo, dan gewoon rommelen met het signaal o.i.d. Maar voor de storing moet jij dan wel zogenaamd naar ziggo bellen. Hiermee duidelijk maken dat je echt naar de schotel wilt vanwege de storingen. Anders, buurman benaderen, schotel op zijn dak zetten en dan de kabel naar jou toe trekken. Als je al toch van de airnav antennes hebt op het dak, dan verzin je wel iets voor de platte schotel die je ook zogenaamd gaat gebruiken om de vliegtuigen te volgen.
Beobuddy Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 Maar de vraag is, welke zenders wil je in HD bekijken? Mijn ervaring is dat veel zenders in SD FTA zijn, maar dat de HD variant achter een decoder zit. Dus een smartcard nodig heeft. Als voorbeeld RTL. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Beobuddy Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 Wat ik onlangs weer merkte is dat degene die tegen schotel zijn, associaties hebben met "buitenlanders". Simpel het argument dat je graag meer wilt kunnen zien dat het beperkte zenderaanbod van de kabel of digitenne, was al voldoende. Ook hier speelde het gevoel mee van wat de buren wel niet zouden denken. De schotel is er uiteindelijk gekomen. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Emekli Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 Beobuddy, Als ik zo´n partner had, hing ik haar aan de muur en de schotel er naast, . Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
gratje65 Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 De man is altijd aan het zoeken naar de ideale vrouw en ondertussen trouwt ie. (zegt hij, 40 jaar getrouwd.) Kies voorlopig het meest knullige analoge signaal op de tv en wacht tot ze zegt wat sneeuwt dat beeld toch. Pak tijdelijk een klein camping schoteltje op de grond met een driepootje en laat het mooiste HD beeld zien. Wat is dat beeld glad zeg. En voila, hij komt er. 1
wanderer Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 en nog steeds geen antwoord op de vraag wat HAAR argumenten tegen de schotel zijn..... Samsung 40D6510WS
peerke45 Geplaatst: 6 januari 2013 Auteur Geplaatst: 6 januari 2013 het is wel te lezen hier wie bij jullie de broek aan heeft p.s... ook eens leuk . tis weer eens wat anders als een echt sat probleem Haha, wat die broek betreft...beiden maar in dit sporadische geval ben ik even de "mindere". En wat jouw p.s. betreft, de echte problemen, technisch bedoel ik, die komen misschien later na eventuele plaatsing. Peter
peerke45 Geplaatst: 6 januari 2013 Auteur Geplaatst: 6 januari 2013 (aangepast) maar nog steeds geen antwoord op de vraag wat HAAR argumenten tegen de schotel zijn..... Sorry Wanderer voor mijn late antwoord maar het probleem is: ze wil gewoon niet zo'n "ding" aan de muur. En alle aangedragen alternatieven halen de eventuele schotel niet uit het zicht. En nogmaals mijn huwelijk is prima maar hier hebben we even een tweestrijd...... Ik heb dit topic ook opgestart om om een ludieke manier wat support te krijgen en dat is zeker geslaagd. Groet. Peter 6 januari 2013 aangepast door peerke45
peerke45 Geplaatst: 6 januari 2013 Auteur Geplaatst: 6 januari 2013 Maar de vraag is, welke zenders wil je in HD bekijken? Mijn ervaring is dat veel zenders in SD FTA zijn, maar dat de HD variant achter een decoder zit. Dus een smartcard nodig heeft. Als voorbeeld RTL. Om je vraag even te beantwoorden. Het is echt de bedoeling om Ziggo erbij te houden voor al het Nedrelandse spul en FTA te gaan kijken naar overwegend Duitse en Engelse zenders.En deze zitten volgens mij niet achter een decoder met hun HD signaal of zit ik hier naast??? Peter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen