Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb nu een SAB ontvanger samen met mijn Canal Digitaal abonnement, maar ik kan niets opnemen met de apparaten die ik thuis heb staan. Vroeger kon dat allemaal veel makkelijker, vind ik.

Welnu, ik zit te kijken naar een nieuwe, niet al te dure, ontvanger waarmee ik kan opnemen. HD hoeft niet per se, maar als het niet anders kan, heb ik er geen bezwaar tegen. Dan zie ik nog wel of ik mijn abonnement uitbreid. Omdat ik in het verleden nog wel eens mijn vingers heb gebrand met ontvangers die niet werkten met Canaal Digitaal, heb ik hun website maar geraadpleegd.

Hier word ik gelonkt door de voordelige M7 SAT801 met mogelijkheid voor opnames op externe USB. En ook nog eens HD (hoeft voor mij niet)...

Maar ik lees wel een hoop klachten erover op het internet. Bovendien weet ik niet op je programma's ook kunt timen voor opname, dwz. via de EPG. Met mijn smart-TV en smart-PVR (voor kabelkanalen) kan dit wel. Maar ja, je weet maar nooit. Dus de eerste vraag is: Kan men dit hiermee?

De volgende vraag: Zijn er ook alernatieven aan te bevelen?

Geplaatst:

Hele goede ervaring met de Ferguson ariva 202e mail me maar voor meer informatie

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...