Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Graag hulp.

Ik heb hier een Vu+ Duo met Blackhole 1.7.3 erop. Ik moet hier (handmatig) een CCcam op installeren want deze staat er niet op. Kan iemand mij dit stap voor stap uitleggen? Ik heb wel eea gelezen in soortgelijke draadjes maar kom er nog niet achter welke cccam ik moet installeren en waar ik dit kan downloaden.

Ik wacht jullie reacties af.

Geplaatst: (aangepast)

BH ondersteunt geen cams in hun image, dus je kan ze niet installeren via BH panel.

Je kan de ccam op drie manieren installeren:

1. Bestanden handmatig ftp-en naar de box.

2. Installeren als .ipkg

3. Via panel van de derden, zoals TSpanel.

Mocht je de TSp. willen installeren dan moet je de 5.4 of 6.0 versie

hebben anders lukt het niet. Vanuit de TSp. kun je de cam met alle

bestanden die er nodig zijn installeren. Pas op, wel de ccam voor BH kiezen

want anders krijg je de verkeerde camscript, en dan kan je hem niet

opstarten.

aangepast door hija31
Geplaatst: (aangepast)

goh, ik wist niet dat blackhole dat niet meer ondersteunde (tja je kunt niet alles weten)

wel lastig

-dan kies je natuurlijk voor de 1e die hija31 beschrijft uit veiligheidsoverwegingen en compatibiliteit.

-dan is de leek misschien wel weer een beetje overbelast, met wat waarheen, hoe starten etc.

a- misschien helpt deze link http://www.sat4all.com/forums/topic/319562-cccam-op-de-originele-image/?do=findComment&comment=2049544 bij de 1e optie

aangepast door Tonskidutch

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Geplaatst:
-dan kies je natuurlijk voor de 1e die hija31 beschrijft uit veiligheidsoverwegingen en compatibiliteit.

-dan is de leek misschien wel weer een beetje overbelast, met wat waarheen, hoe starten etc.

Helemaal me eens. Daarom staat die ook onder keuze 1.

Zo leert men meer. Er moeten trouwens bestanden aangepast worden, en zo weet je al waar ze staan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...