Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste allemaal,

Wij kijken hier nu naar CD met hun philips 8121 en daar kan ik niet heel vrolijk van worden....

Verder op de slaapkamer nu Digitenne en da's ook niet alles zal ik maar zeggen....;)

Nu zit ik er zwaar over te denken om voor hier beneden een VU+ Duo en voor boven een solo aan te schaffen omdat ik gelezen had dat ik boven dan geen coax kabel nodig zou hebben en alleen LAN.

We hebben geen mogelijkheid tot het trekken van coax van de schotel naar de slaapkamer, vandaar.

Ergens anders zag ik net weer dat partnerbox niet meer kan of mag op VU+ en nou weet ik het niet meer..

Gelukkig zijn hier volgens mij wel een heleboel mensen met verstand van zaken.

Kan iemand mij vertellen of mijn idee gaat werk?

Ik zou dus vanaf de schotel met twee kabels hier in de woonkamer naar een VU DUo willen en dan alleen via lan alles 'doorzetten' naar de slaapkamer....

Oh ja....en ik bedenk mij net de vraag of CD hier nog roet in het eten kan gooien op de 1 of andere manier...

Aavst heel erg bedankt voor het meedenken en antwoorden.

Raymond

Geplaatst:

Partnerbox zit volgens mij nog in de feeds bij Openpli 3.0, als je dat gaat draaien , hier werkt dat nog gewoon, ook toen ik nog Vuduo had (die sinds kort weg is).

Anders is de Remotebouqet plugin waarschijnlijk nog handiger, je kopieert daarmee een bouqet van de Duo naar je solo en dan kun je gewoon kijken via je netwerk

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Partnerbox zit volgens mij nog in de feeds bij Openpli 3.0, als je dat gaat draaien , hier werkt dat nog gewoon, ook toen ik nog Vuduo had (die sinds kort weg is).

Anders is de Remotebouqet plugin waarschijnlijk nog handiger, je kopieert daarmee een bouqet van de Duo naar je solo en dan kun je gewoon kijken via je netwerk

Inderdaad, met de remote bouqet plugin haal je de zenderlijsten binnen vanaf je receiver waaraan de kabel/LNB.

Hierna kun je op de 2e (remote) receiver gewoon zappen en kijken alsof je een LNB heb aangesloten.

Let wel, alleen als je naar dezelfde kanaal//stream kijkt kun je op beide kijken, maar anders kun je niet gelijktijdig kijken. (dus of, of)

Geplaatst:

Alvast bedankt voor deze antwoorden.!

Er zijn dus meerdere mogelijkheden voor zover ik begrijp.

Weten jullie of je met partnerbox wel op beide tv's naar een ander kanaal kan kijken?

Of zijn er nog andere plug-ins die zoiets kunnen.

Wat voor mij het meest belangrijk is is dat alles over (thuis) netwerk moet lopen.

Op de tweede tv dus geen coax vaaf de lnb en geen eigen smartcard.

Wellicht suffe vragen, maar ik ben wat dit betreft nogal een newbee ;)

Raymond

Geplaatst:

Oh ja....wat ik nog vergeet.

De zaak die ik op het oog heb voor de aanschaf kan er voor mij 'PLI Image opzetten'

Is dit de juiste voor partnerbox en/of remote bouquet ??

Raymond

Geplaatst:

als je dat niet zelf doet, dan zul je ook niet leren wat te doen als er eens iets mis loopt

en dan wellicht op het forum gaan schrijven dat je een probleem hebt

ik zou bijna schrijven; nou mooi niet dan bel je die zaak maar op :whistle:

gewoon eerst lezen en goed de informatie opnemen

bij twijfel eerst vragen opdat je alles begrijpt

dan de stoute schoene aan trekken en DOEN

de VU+ is een receiver die iedereen met een beetje geduld zelf kan flashen.

ciao ;)

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst: (aangepast)

Oh ja....wat ik nog vergeet.

De zaak die ik op het oog heb voor de aanschaf kan er voor mij 'PLI Image opzetten'

Is dit de juiste voor partnerbox en/of remote bouquet ??

Raymond

vragen is 1, antwoorden lezen =2

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst: (aangepast)

@rpijpers

indien je zelf ooit al een programma op je pc hebt geinstalleerd dan kan je dit ook zeker zelf

ik heb zelf ook een vuduo aangeschaft en na een uurtje stond hij al te draaien, nu met de hulp van mensen op dit forum oscam op vti 5.0 werkende gekregen.

openpli 3.0 is zeker geen slechte keuze als image. (ik persoonlijk vind vti 5.0 nu beter maar je moet er volgens mij wel al iets meer van kennen)

je zal zien dat het echt niet moeilijk is.

gewoon niet als kip zonder kop te werk gaan.

er staat in dit forum trouwens een topic ivm hoe je een vu ontvanger moet installeren, is eigenlijk bruikbaar voor zowel pli als vti.

gewoon zelf doen (en daar spaar je dan bij sommige sat shops ook een €15)

aangepast door wolverine

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...