sattv4iedereen Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 hi, voor het backupen van mijn software,drivers,muziek opname's enz enz.,gebruik ik een externe harddisk. het probleem is dat die elektronica in die bakjes steeds de geest heeft. vandaag is het 4de bakje gesneuveld,waardoor dat de schijf niet meer op toeren komt. ik heb hier zo'n test ide sata etc controller,en een externe voeding,en ik kan de schijf daarmee wel nog benaderen.gelukkig bestaat er zoiets,want mijn data is voor mij belangrijk.hebben andere mensen daar een probleem mee? het is zowel via 3,5 als 2,5 inch schijven. een oplossing? alvast bedankt. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Beheerder Michel Geplaatst: 5 januari 2013 Beheerder Geplaatst: 5 januari 2013 Als er al vier kapot zijn gegaan is er een andere oorzaak. Slechte USB aansluiting op PC, probleem met spanningstoevoer, enz. Het kán simpelweg niet zo zijn dat er 'toevallig' 4 USB behuizingen sneuvelen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 wel als je bedenkt hoe enkele mensen (sattv4iedereen uitgesloten) met hdd's omgaan... ik ken er wel een paar, zoals m'n ex-baas of mijn oudere zus, mijn maag draait zich om als ik hen hdd's zie behandelen... Coles Corner Richard Hawley
winwiz Geplaatst: 7 januari 2013 Geplaatst: 7 januari 2013 Het is en blijft een mechanisch instrument en erg gevoelig voor stoten en schokken zeker als ze in bedrijf zijn. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen