Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemiddag weet iemand of je bij DreamBoxEdit OPSK kunt veranderen in 8PSK , en zo ja waar moet je dat doen.

(Ik gebruik Open Opl 3.0).

Ik heb geprobeerd de settings met Dreamset 2.37 in mij VU DUO te zetten , maar bij Dreamset 2.37 kom ik er helemaal niet uit ,

Om dat ze op diverse forums zeggen dat je ze daar met Dreamset 2.37 wel QPSK aan kan passen aan 8 PSK., Als dat zo is weet iemand dan een goede gebruiksaanwijzing voor Dreamset 2.37.

Gr gbert.

Geplaatst:

Goedemiddag weet iemand of je bij DreamBoxEdit OPSK kunt veranderen in 8PSK , en zo ja waar moet je dat doen.

Ga op n zender staan in de grote zenderlijst links op het scherm>>>>>rechter muisknop>>>>>wijzig transponderdata.

That's it !

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Geplaatst:

Ok waar heb je het nu over :?

Over DreamboxEdit > of over Dreamset waar ik niets van begrijp omdat ik altijd met DreamboxEdit heb gewerkt .

Als je Dreamset bedoeld waar ik nooit mee heb gewerkt , heb je daar dan een gebruiksgewijziging van , zodat ik weet hoe ik moet beginnen ?

Gr gbert.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoi satfanatic zeker een prachtige handleiding alleen werkt het niet bij mij , als ik naar instellingen ga en dan handmatig zoeken dan staat er al 8PSK.

Hoi ik heb al een paar weken een probleem net als vele anderen.

Dat de zenders ned 1 / 2 / en 3 en soms SBS 6 even beeld geven en dan weer niet en dan weer wel , dat gaat de hele avond zo door.

Er zijn avonden dat Ned 1 helemaal zwart blijft.

Dit gebeurt allemaal op de HD zenders . Ga ik naar de SD zenders heb ik precies het zelfde probleem.

Ik heb al gedaan waar er gezecht wordt ga naar handmatig zoeken en zet QPSK op 8PSK en doe een Fast scan allemaal zonder resultaat en als ik naar handmatig zoeken ga dan staat alles al op 8PSK en niet op QPSK

Ik gebruik de laatste draaibarelijst van satje van ik dacht 28 december , wie heeft er een idee ?

Gr gbert.

Geplaatst: (aangepast)

Das wel shit zeg !

Probeer eens 'n andere lijst zoals die van Icesat hier op dit forum, die draait bij mij super (heb wel n dreambox :)) .

aangepast door satfanatic

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen