hansputters Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 Andere tv aangesloten i.c.m. een verse flash van NN2 stable. Helaas blijkt het teletekst scherm (Tuxtext) aan de rechterkant niet breed genoeg waardoor er een smalle rand met het achterliggende lopende programma zichtbaar is. Heel storend, vooral bij ondertitels 888 waarbij dat randje als een verticale streep te zien is. Weet iemand misschien waar in de root ik het Tuxtext-beeld iets kan finetunen? bedankt!
Satdorus Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 Als je teletekst open hebt staan dan druk eens op menu. Daarna op txt en dan kan je schuiven met de pijltjes. En anders de waarden van het scherm ingeven in het menu van teletekst.
hansputters Geplaatst: 6 januari 2013 Auteur Geplaatst: 6 januari 2013 Ga ik straks proberen @Satdorus, dank je wel
hansputters Geplaatst: 6 januari 2013 Auteur Geplaatst: 6 januari 2013 @Satdorus: bedoel je met de pijltjes soms de twee toetsen, direct onder de alphanumerieke toetsen van de originele Dream-a.b.? Behalve een universele Logitech heb ik ook die laatste uitgeprobeerd en niet of weinig resultaat gezien. Wat bedoel je met het ingeven van waardes in het teletekst-menu? Waar precies? is er soms sprake van een onder-menu?
icesat Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 (aangepast) Wat bedoel je met het ingeven van waardes in het teletekst-menu? Waar precies? is er soms sprake van een onder-menu? TEXT - MENU http://www.sat4all.c...gave-teletekst/ http://www.sat4all.c...t/#entry2063773 6 januari 2013 aangepast door profil
hansputters Geplaatst: 6 januari 2013 Auteur Geplaatst: 6 januari 2013 knap zoekwerk @profil; had ik ook geprobeerd maar had mijn eigen draadje niet gevonden. Overigens de door je getoonde menustructuur ken ik niet (noch in OpenPLi 3.0 en evenmin in NN2). Hebben jullie het hier wellicht over de originele firmware? Nogmaals dank voor het opdiepen van mijn eerdere vraag!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen