capncook Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 Nou ben ik mod op diverse fora, maar ga nu denk ik toch een domme vraag stellen: ;-) Ik zie verschillende threads waarin wordt vermeld "Dit onderwerp is gesloten", terwijl er in de listing geen slotje voor de thread staat. Ook zie in in de thread zelf geen reden waarom ie "closed" zou zijn... Doe ik nou wat fout of.. Bijvoorbeeld deze: http://www.sat4all.com/forums/topic/326645-hulp-met-cache-ex/ of deze: http://www.sat4all.com/forums/topic/329435-meerdere-kaarten-in-oscam-hoe-loadbalancer/ Geen mogelijkheid meer om te reageren ?
Beheerder Michel Geplaatst: 6 januari 2013 Beheerder Geplaatst: 6 januari 2013 Beide topics zijn gewoon open. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
capncook Geplaatst: 6 januari 2013 Auteur Geplaatst: 6 januari 2013 Beide topics zijn gewoon open. Zou je zeggen he... Kan iets met mn "nieuw lid" status te maken hebben, maar ik lees daar niets over in de regels...
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 In dit forum kunnen alleen leden met 10 berichten of meer OSCAM bespreken. Uiteraard mag wel iedereen meelezen!De bedoeling is hier een kennisbank aan te leggen met alle configuratiemogelijkheden van OSCAM. http://www.sat4all.c...ost__p__2052786 Je wordt gediscrimineerd op postcount
capncook Geplaatst: 6 januari 2013 Auteur Geplaatst: 6 januari 2013 Handig... OK, dan gaan we hier nog een beetje meebabbelen eerst.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 Je hebt al 30% van de berichten dus hou vol je bent al een end op weg
Beheerder Michel Geplaatst: 6 januari 2013 Beheerder Geplaatst: 6 januari 2013 Inderdaad, in dat specifieke forum geldt die regel omdat er te veel 'domme' vragen kwamen in dat forum en dat is voor de leden die daar op een iets hoger niveau met elkaar discussiëren vaak nogal irritant. De beperking is er af gehaald, maar er wordt door de moderators wel streng gecontroleerd dat er geen overduidelijk dubbele vragen gesteld worden of op leden die 'domme' vragen stellen en er blijk van geven dat ze geen enkele moeite hebben gedaan om zich eerst even een beetje in de materie in te lezen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
capncook Geplaatst: 6 januari 2013 Auteur Geplaatst: 6 januari 2013 Inderdaad, in dat specifieke forum geldt die regel omdat er te veel 'domme' vragen kwamen in dat forum en dat is voor de leden die daar op een iets hoger niveau met elkaar discussiëren vaak nogal irritant. De beperking is er af gehaald, maar er wordt door de moderators wel streng gecontroleerd dat er geen overduidelijk dubbele vragen gesteld worden of op leden die 'domme' vragen stellen en er blijk van geven dat ze geen enkele moeite hebben gedaan om zich eerst even een beetje in de materie in te lezen. Mvg, Michel Thanks.. geen zorgen, ik heb enige ervaring met oscam
Aanbevolen berichten