martis Geplaatst: 7 januari 2013 Geplaatst: 7 januari 2013 Hallo , als ik een dvd film op mijn hardeschijf zet van de ultimo kan ik in het dvd menu niks selecteren , dus kan de film of ondertiteling ook niet instellen , eerder lukte dit wel altijd , ik draai op de nw pli image , iemand een idee Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
Klavervier Geplaatst: 7 januari 2013 Geplaatst: 7 januari 2013 Wat ik heb bemerkt, is dat u gewoon uw menu knop van uw ultimo ab moet gebruiken om menu te sturen. Misschien is het wel twee keer nodig, om de ene keer de taal te sececteren en de tweede keer de ondertiteling. Bij mij werkt het perfect. Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
martis Geplaatst: 7 januari 2013 Auteur Geplaatst: 7 januari 2013 bedankt voor de tip , maar het werkt niet op alle dvd menu's , raar kon eerder met de duo gewoon met de pijltjes toetsen navigeren in het menu Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
carlo666 Geplaatst: 7 januari 2013 Geplaatst: 7 januari 2013 Audio kan je ook instellen met "Geel", ondertitels met 2x "Geel" of teletext-knopje als de film begonnen is. Het is helaas geen volwaardige mediespeler.
martis Geplaatst: 8 januari 2013 Auteur Geplaatst: 8 januari 2013 Carlo ook bedankt maar dat wist ik , maar krijg hem niet aan het spelen bij sommige films , ik ga vandaag even een andere image proberen Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
martis Geplaatst: 8 januari 2013 Auteur Geplaatst: 8 januari 2013 heb de nw vti erop , en hier geen problemen Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
Klavervier Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 En hier de laatste PLI erop en ook geen probleem. Wat een mooie opstartscherm, geweldig. Maar ja er zijn mensen die zween bij PLI en anderen willen de dochter de VTI en weer anderen weer een andere. Als het maar draait, daar gaat het om. Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
Tonskidutch Geplaatst: 9 januari 2013 Geplaatst: 9 januari 2013 (aangepast) Maar ja er zijn mensen die zween bij PLI en anderen willen de dochter de VTI hoe kom je er bij VTI een dochter image te noemen? ################## 10 januari 2013 aangepast door Michel Onfatsoenlijk taalgebruik I Am Gone Love You JESTOFUNK
Klavervier Geplaatst: 10 januari 2013 Geplaatst: 10 januari 2013 (aangepast) ## dat soort accociaal taalgebruik accepteren wij hier niet! 10 januari 2013 aangepast door Michel Verwijderd Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen