dusty Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 Ik heb een probleem met mijn ci module.Ik heb een homecast 9000 cicd en kan op het moment geen hd kanalen zien.Mijn ci module kan ik niet uploaden.Geklaagd bij cd en zij hebben mij een nieuwe toegestuurd.Deze wordt echter niet door mijn reciever herkend.Heb hem 3 dagen op SBS6 gezet en geheractiveerd.Helaas niets.Heb reeds een mail naar Cd gestuurd maar nog geen antwoord. Ik weet niet meer wat ik moet doen.Ik betaal elke maand voor de hd kanalen en ik krijg niets.Hulp graag.
Terradon Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 Hoi Dusty, Even een vraag herkend je receiver de module niet of word je kaart niet door de ci module herkend, probeer de kaart eens andersom...... Groetjes............
dusty Geplaatst: 8 januari 2013 Auteur Geplaatst: 8 januari 2013 Ik heb van alles geprobeerd.Ik stuur hem terug naar CD.Hopelijk sturen ze een nieuwe.Bedankt voor uw reactie.
Terradon Geplaatst: 9 januari 2013 Geplaatst: 9 januari 2013 Ok, laat even weten hoe het afloopt. Groetjes.................
dusty Geplaatst: 11 januari 2013 Auteur Geplaatst: 11 januari 2013 Probleem is opgelost.In mijn 2e reciever had ik ook een kaart.Heb die in mijn homecast gestopt en blijkt te werken.Alles is nu aanwezig.bedankt voor de feedback.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen