Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hy ,moet op mijn PC met Win.7 32bit met ccleaner en AVG met div extra's Pay versie, windows defender wel of niet gebruiken ?

nl de AdobeFlash player werkt niet goed op IE9, wel op google Crome ..

• Like 1

Geplaatst: (aangepast)

Ik adviseer om één van beide te gebruiken.

Zodra je er twee of meer op je systeem hebt draaien gaat het fout.

Windows defender is niks mis mee maar als je de pay versie hebt van avg dan gebruik die maar.

aangepast door Satdorus
Geplaatst:

Windows Defender is geen anti virus programma.

Het is anti malware. Heb je AVG met anti malware dan kun je hem prima uitschakelen.

Ik begrijp overigens nog steeds niet waarom mensen betalen voor anti virus terwijl MS een prima programma beschikbaar heeft voor niets.

MSE in combo met WD en WF is meer dan zat voor de huis tuin en keuken gebruiker.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Ok ,bedankt, ik hou het wel bij AVG,die rommel van MS,security ess. is niks waard,veel te traag ,en zo lek als een mandje.

Mailware heb ik met Gmail geen last van.verder werkt de pc met AMD 6 core prima,alleen af en toe probleempje met die Flash player.

Geplaatst:

Ok ,bedankt, ik hou het wel bij AVG,die rommel van MS,security ess. is niks waard,veel te traag ,en zo lek als een mandje.

Mailware heb ik met Gmail geen last van.verder werkt de pc met AMD 6 core prima,alleen af en toe probleempje met die Flash player.

MSE werkt prima en komt bij bijna alle (vergelijkende) testen prima uit de veren. Het is juist zeer zuinig in het resource gebruik.

Wat is mailware?

Ik denk dat je dingen door elkaar aan het halen bent.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

• 6 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen