Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste allemaal,

Ik heb vandaag mijn vu+ duo en solo gehaald en ben nu de installatie aan het doen. Ik heb open pli 3.0 er al op enzo.

De twee kabels van de schotel zitten erin en ccam staat erop.

In de tunerconfiguratie kreeg ik op tuner B ineens Astra dingen te zien met 'eenvoudige configuratie' maar bij tuner A niets.....??

Ik heb deze net dan maar op 'gelijk aan tuner B' gezet.....is dat goed of ga ik dalijk problemen krijgen ergens mee en moet tuner A ook echt Astra geven ....?

Hij staat nu wel zenders te zoeken...en te vinden dus hopelijk op de goede weg...??

Alvast bedankt

Raymond

Geplaatst:

Beste allemaal,

Ik heb vandaag mijn vu+ duo en solo gehaald en ben nu de installatie aan het doen. Ik heb open pli 3.0 er al op enzo.

De twee kabels van de schotel zitten erin en ccam staat erop.

In de tunerconfiguratie kreeg ik op tuner B ineens Astra dingen te zien met 'eenvoudige configuratie' maar bij tuner A niets.....??

Ik heb deze net dan maar op 'gelijk aan tuner B' gezet.....is dat goed of ga ik dalijk problemen krijgen ergens mee en moet tuner A ook echt Astra geven ....?

Hij staat nu wel zenders te zoeken...en te vinden dus hopelijk op de goede weg...??

Alvast bedankt

Raymond

Geplaatst:

Toch nog even een vraag hierover....voor de zekerheid...

Ik kreeg op 1 tuner, volgens mij na het klikken op OK bij 'eenvoudige configuratie' netjes twee Astra satelieten te zien, maar bij de andere tuner niet....

Ik heb deze dan ook gezet op 'gelijk aan tuner B'....

Klopt dit wel op deze manier of zouden ze beide de Astra's moeten laten zien.....?

Er gaan overigens gewoon netjes twee kabels de Duo in.

Raymond

Geplaatst:

Top Sjaak, dank je wel.....zo heb ik het ook gezet en kan ook gewoon opnemen en iets anders kijken.

Dacht dus al dat het wel goed zou zitten maar wilde ff bevestiging....n00b als ik ben :-)

Raymond

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...