Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand gelukt om dit te repareren?? Ps3 60g fat heeft dit probleem. al 1x met een verfbrander verhit, maar dit had geen resultaat. Na het in elkaar zetten, zelfde probleem. Moederbord batterij stekkertje afgebroken...en er zit nog 1 game inde speler. Iemand nog raad??

Geplaatst:

Ik heb zo'n idee dat bijna niemand weet waar je het over hebt met zo'n titel.

Begrijp ik het nou goed dat je met een verfbrander een playstation aan het slopen bent?

Geplaatst:

Ja zoiets, degene met een ps3 weten wel waar het over gaat, Google maar eens. Reparatie is jammer genoeg niet gelukt..ik weet ook niet of de ps3 zonder batterij opstart..

Geplaatst:

De enige optie zou zijn tarballen zoals ze het geloof ik noemen. Dan worden de cpu's verwijderd en met nieuw soldeertin weer vastgezet. Dit wordt gedaan met speciale apparatuur. Kosten: vanaf 100,- Dus dan wordt het aantrekkelijk om maar een nieuwe te kopen. Opnieuw verhitten werkt inderdaad maar voor even.

Het spel kan je terugkrijgen door de speler netjes te demonteren. Gaat vrij makkelijk kan ik je uit ervaring vertellen.

Geplaatst: (aangepast)

Dat heet RE-Ballen ,dit is een zeer delicate aangelegenheid,alleen de apperatuur die je nodig hebt kost al meer dan 1500€,<dit is alleen voor BGA processors..

tarballen is een pop :/ band uit zwolle

aangepast door columbo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen