wortellica Geplaatst: 9 januari 2013 Geplaatst: 9 januari 2013 Ik heb een vreemd probleem als ik de 8k aanzet begint de hdd meteen te spinnen, als de hdd na verloop van tijd in de ruststand gaat en ik bijvoorbeeld de menu knop of iets anders wil gebruiken gaat hij direct weer spinnen. Ook als ik hem bijvoorbeeld benaderen wil met de Openwebif slaat hij direct aan. geen idee wat dit is, iemand enig idee. bvd Erwin.
jerpsx Geplaatst: 9 januari 2013 Geplaatst: 9 januari 2013 Misschien Picons erop? Of andere gegevens anders dan opnames waarvoor hij de harde schijf moet benaderen..
wortellica Geplaatst: 10 januari 2013 Auteur Geplaatst: 10 januari 2013 nee heb er geen picons op staan, en kan ook niets vreemds ontdekken op de hdd.
Gerard 76 Geplaatst: 11 januari 2013 Geplaatst: 11 januari 2013 Het komt mij ook bekend voor. Dan doe je iets waar de schijf niets mee te maken lijkt te hebben,toch spint ie op. De box werkt er niet trager op en heeft er ook geen last van.
wortellica Geplaatst: 11 januari 2013 Auteur Geplaatst: 11 januari 2013 Had de standby stand van de hdd op een minuut staan, nu op 10 min gezet. Ook nog de hdd opnieuw geformateerd. Heb er nu minder last van tot nu toe.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen