janpiepedoppie Geplaatst: 10 januari 2013 Geplaatst: 10 januari 2013 (aangepast) Kan iemand mij info geven of de SmartWi-II die te koop is voor Euro 160,- bij ******* goed functioneert? Graag even een bericht in deze rubriek. 10 januari 2013 aangepast door ceesv Firmanaam verwijderd
Sprietje Geplaatst: 10 januari 2013 Geplaatst: 10 januari 2013 (aangepast) Beste janpiepedoppie Welkom op dit forum. Ik kan het je nog niet kwalijk nemen maar wil je voortaan voorzichtig zijn met het noemen van winkels, je hebt zo een waarschuwing te pakken want dat heet reklame maken op dit forum. Oeff, 160 euro, dat is een hoop geld voor een SmartWi-II met twee kaarten. Ik zie deze set al voor 119 euro te koop staan. De SmartWi 2 functioneerd prima met heel veel satelliettuners. Kijk eventueel eens op de site van de fabrikant, zie: ******* 10 januari 2013 aangepast door Puch Commerciële url verwijderd
Gast catw Geplaatst: 10 januari 2013 Geplaatst: 10 januari 2013 (aangepast) De smartwi II is al veel goedkoper te verkrijgen, in google zo te vinden dus geen verdere aanwijzing nodig. 139,00 99,00 10 januari 2013 aangepast door catw Verwijzing naar sat. winkel verwijderd
Beheerder Michel Geplaatst: 10 januari 2013 Beheerder Geplaatst: 10 januari 2013 3 x een link naar een webshop in 1 draadje. Dan maar een slot er op! Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten