Satterdam Geplaatst: 17 januari 2013 Auteur Geplaatst: 17 januari 2013 Het is me gelukt. mcas werkt. Nu wil ik oscam proberen. ik weet alleen niet hoe ik die moet installeren. ik heb wel wat plugins van oscam geprobeerd. via usb geinstalleerd. maar via het menu van de ontvanger kan ik dan niet in een menu van oscam komen om de boel in te stellen. Hoe moet dit?
waterpas Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 CCcam werkt niet, dus dat moet Oscam zijn. In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Satterdam Geplaatst: 22 januari 2013 Auteur Geplaatst: 22 januari 2013 Unknown van wat ik gelezen heb her en der zou cccam onveilig zijn en niet goed werken. Oscam zou prima werken.
waterpas Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 CCcam is volkomen veilig maar werkt niet op een Alien, dat heeft te maken met de CPU van de ontvanger. CCcam als server elders in huis met Oscam als client op bijv. een Alien dat gaat goed. De Oscam als emu is een heel goede optie. In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Gast sabsoftware Geplaatst: 22 januari 2013 Geplaatst: 22 januari 2013 CCcam werkt pervect in kombinatie met spark software.
Unknown Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 Ik vond het antwoord van waterpas al vreemd, want ik zag dat er een CCcam plugin voor de Spark software bestaat. In iedergeval de CCcam plugin ga ik uitproberen. Bedankt allemaal
Satterdam Geplaatst: 23 januari 2013 Auteur Geplaatst: 23 januari 2013 Kan iemand stapsgewijs uitleggen hoe ik Oscam moet installeren en instellen. Van de uitleggen op verschillende fora word ik niet wijs.
alles is simpel Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 (aangepast) Download de plugin pak hem uit en zet de map plugin op je usb stick. als je de usb erin steekt vraagt de ontvanger om de plugin te instaleren.na de instalatie reboot de ontvanger en in het menu daarna plugin drukken zie je nu oscam staan.pas je oscam.server aan na jou instelling toe en load de oscam.server weer op.de map waarin dit alles staat is root/plugin inloggen met dcc of ftp dit werkt alleen met de spark software voor E2 dus niet. plugin.rar 23 januari 2013 aangepast door alles is simpel
Satterdam Geplaatst: 23 januari 2013 Auteur Geplaatst: 23 januari 2013 je kunt oscam dus alleen via ftp instellen?? en niet gewoon via het menu op je ontvanger? en wat is DCC?
Unknown Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 Nee, met een USB stick. Lees goed wat ''alles is simpel'' heeft geschreven. DCC is een programma. Voor FTP adviseer ik je FileZilla i.p.v. DCC. Heel veel succes!
Unknown Geplaatst: 24 januari 2013 Geplaatst: 24 januari 2013 Hoe zit het met IPTV, ondersteunt Spark software dit en hoe moet dat?
Satterdam Geplaatst: 24 januari 2013 Auteur Geplaatst: 24 januari 2013 Nee, met een USB stick. Lees goed wat ''alles is simpel'' heeft geschreven. DCC is een programma. Voor FTP adviseer ik je FileZilla i.p.v. DCC. Heel veel succes! Ja ik weet dat installatie via een usb stick gaat. ik bedoel het instellen van oscam zelf ombijv verbinding te maken met een andere ontvanger.
Satterdam Geplaatst: 24 januari 2013 Auteur Geplaatst: 24 januari 2013 Hoe zit het met IPTV, ondersteunt Spark software dit en hoe moet dat? Er is wel een plugin "webtv" of dat iptv is weet ik niet. Ik heb er zelf nog niets mee gedaan. Bij mij staat de plugin standaard op de ontvanger in het submenu netwerken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen