greevels Geplaatst: 11 januari 2013 Geplaatst: 11 januari 2013 Hoe oscam.srvid of oscam. Services maken voor Ziggo regio Oost Hoe werkt dat precies Voor Cdnl en Tvv is er een soort script maar hoe werkt het voor de kabel?
greevels Geplaatst: 11 januari 2013 Auteur Geplaatst: 11 januari 2013 Heb het al voor elkaar. Niet de gemakkelijkste manier maar toch voor elkaar gekregen. Heb nu een recente oscam.srvid en oscam.services van Ziggo oost 1111 Als er geïnteresseerde zijn hoor ik het wel Mvg
Consolez Geplaatst: 13 januari 2013 Geplaatst: 13 januari 2013 (aangepast) Graag ! Ik wil me ook gaan verdiepen in oscam.. Goede startinformatie is welkom. Tot nu toe heb ik alleen ervaring met cccam. 13 januari 2013 aangepast door Consolez
greevels Geplaatst: 26 januari 2013 Auteur Geplaatst: 26 januari 2013 (aangepast) Hierbij een geheel door mezelf gemaakte Oscam.srvid, Oscam.services en een CCcam.channelinfo dit alles voor Ziggo Oost Kabel, lijsten zijn geheel up to date tot (26-01-2013) Misschien dat ik hier wat mensen er blij mee kan maken . Ziggo-oost.zip 26 januari 2013 aangepast door greevels 2
Consolez Geplaatst: 27 januari 2013 Geplaatst: 27 januari 2013 Zijn dit alle bestanden die nodig zijn om oscam draaiende te krijgen ? Heb je wellicht ook info op welke locatie ze moeten staan (Enigma2) ? Bedankt tot zover !!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen