Ga naar inhoud

is een schijf van een digicorder geschikt voor een pc?o.s.op draaien?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

ik had een pc,met een defecte hd.ik had die aan de kant geplaatst,omdat ik nog een had.

toen ik was opgelicht,(zie thread wetgeving) met een digicorder,heb ik hem gesloopt,en de hd er uit gehaald,een ide schijf.ik heb die in de defecte pc gestoken,en daar win xp op gezet.er is ook 2Gb werkgeheugen bij,maar ik heb de indruk,dat een schijf van een opnameapperaat (zoals bvb digicorder) niet geschikt is om er een os op te draaien.hij is tergend traag,en moet lang wachten.nochtans in het begin ging dit nog.nu vraag ik mij af,of mijn denken juist is,dat een hd van een digicorder niet geschikt is om een o.s. op te draaien?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ja hoor het kan wel, dat blijkt echter voor een OS heb je een snelle harde schijf nodig. Voor een digirecorder is dat totaal niet belangrijk, dus grote kans dat het een erg traag exemplaar is en dat merk je. Aangezien je niet verder aangeeft wat voor een harde schijf het is kan ik er verder ook niets over zeggen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen