el canario Geplaatst: 11 januari 2013 Geplaatst: 11 januari 2013 Ik heb al een paar keer crashes gehad van de Ultimo box vanuit Enhanced Movie Center, meestal bij het deleten van een opname. Iemand vergelijkbare problemen??? Opnieuw installeren van de plugin heeft niet geholpen. De belangrijkste reden dat ik EMC wil gebruiken is de toevoeging van de Trashcan. Kan dit ook op een andere manier? VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo
Tonskidutch Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 welke versie van EMC heb je draaien? I Am Gone Love You JESTOFUNK
el canario Geplaatst: 12 januari 2013 Auteur Geplaatst: 12 januari 2013 (aangepast) welke versie van EMC heb je draaien? Ik heb de momenteel beschikbare versies in de plugin-feed EMC3.6.6beta20121205-r0 en EMC3.0.0beta708 geprobeerd. Overigens zie ik net dat in de opnieuw geinstalleerde plugin de versie op V4.0.0 staat. Ik probeer deze even. 12 januari 2013 aangepast door el canario VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo
alfred de witt Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 ik heb hier een soortgelijke applicatie, vu ultimo met vti maar emc werkt probleemloos. VTi is wel verise 4.2.? Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
RaveMaus Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Ik heb het ook al gehad. Het gebeurt als je wil deleten of een instelling wil wijzigen op het moment dat je harddisk in slaapmodus is. Dat wetende start ik de harddisk eerst dmv een afspeelopdracht. Dan het nodige doen. Verder gaat de harddisk eerst na een half uur in slaapmodus. Dus wacht ik maar op een of andere software-update... VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv, Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅
el canario Geplaatst: 12 januari 2013 Auteur Geplaatst: 12 januari 2013 Ik heb het ook al gehad. Het gebeurt als je wil deleten of een instelling wil wijzigen op het moment dat je harddisk in slaapmodus is. Dat wetende start ik de harddisk eerst dmv een afspeelopdracht. Dan het nodige doen. Verder gaat de harddisk eerst na een half uur in slaapmodus. Dus wacht ik maar op een of andere software-update... Het lijkt erop dat dit ook bij mij het probleem is... Mijn harddisk gaat al na een paar minuten in sleep, ik zal dat wat hoger zetten en kijken of het probleem verdwijnt. Bedankt voor de info VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen