1pm Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Ik heb zojuist geupgrade de msn/skype maar ik kan niet vinden hoe ik in mijn mailbox kom .. 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
satencom Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Die zal je nog niet vinden ,komt misschien nog Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Penthe Geplaatst: 13 januari 2013 Geplaatst: 13 januari 2013 Heel skype zuigt al een beetje als ze het gaan combineren zuigt het enorm denk ik, krijg je een programma wat minimaal 400MB trekt, ICQ gaat weer populair worden na 15 maart.
1pm Geplaatst: 13 januari 2013 Auteur Geplaatst: 13 januari 2013 (aangepast) Dat is dus kl*te als ik mijn msn e-mail niet meer kan gaan gebruiken pff , zal voor miljoenen mensen een probleem worden denk ik 1pm 13 januari 2013 aangepast door 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Ronsworld Geplaatst: 13 januari 2013 Geplaatst: 13 januari 2013 Die kun je nog wel blijven gebruiken, alleen krijg je geen notificatie meer in je "messenger/skype ding" Dus gewoon inloggen via je browser. Ron. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Sjattuh Geplaatst: 13 januari 2013 Geplaatst: 13 januari 2013 (aangepast) Ze gaan echt niet @Hotmail @live en wat ze nog meer hebben sluiten. Zoals aangegeven is deze feature (nog) niet beschikbaar in de nieuwe Skype/MSN combo. In W8 b.v. heb je nu 2 tegels 1 voor mail 1 voor Skype/MSN (als je wilt tenminste). Ik denk dat er binnenkort wel een updatetje komt met een knopje om naar je webmail te springen, maar dat ze nu nog een beetje voorzichtig zijn met deze overstap periode om eventuele problemen te voorkomen. 13 januari 2013 aangepast door Sjattuh Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Puch Geplaatst: 13 januari 2013 Geplaatst: 13 januari 2013 Dat is dus kl*te als ik mijn msn e-mail niet meer kan gaan gebruiken pff , zal voor miljoenen mensen een probleem worden denk ik Euhh wat dacht je van http://www.hotmail.com en inloggen? Je hebt msn toch helemaal niet nodig om je emails te lezen! iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
1pm Geplaatst: 14 januari 2013 Auteur Geplaatst: 14 januari 2013 ja klopt snap ik ook maar bij msn kon je erzo heen gaan 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Puch Geplaatst: 14 januari 2013 Geplaatst: 14 januari 2013 Dat kan nu ook hoor. Je slaat op je eigen computer de logingegevens en het wachtwoord op in je browser en vinkt aan dat je aangemeld wil blijven. Daarna plaats je op je bureaublad een snelkoppeling naar hotmail.com Dubbelklik en je bent er. zo hoef je zelfs msn niet op te starten iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Ronsworld Geplaatst: 15 januari 2013 Geplaatst: 15 januari 2013 En bij FireFox kun je hem als Tabblad vastzetten, zo staat hij altijd in het hoekje standje by. En als hij dan verkleurd heb je nieuwe mail. Ron. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Sjattuh Geplaatst: 15 januari 2013 Geplaatst: 15 januari 2013 En bij FireFox kun je hem als Tabblad vastzetten, zo staat hij altijd in het hoekje standje by. En als hij dan verkleurd heb je nieuwe mail. Ron. Dat verkleuren weet ik niet, maar in IE zou je hem bij je opstart pagina's kunnen zetten dan bereik je min of meer hetzelfde. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
winwiz Geplaatst: 15 januari 2013 Geplaatst: 15 januari 2013 Waarom niet een echt mailprogramma zoals Thunderbird..... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Sjattuh Geplaatst: 15 januari 2013 Geplaatst: 15 januari 2013 Waarom niet een echt mailprogramma zoals Thunderbird..... Ja, dat kan ook, maar het was op zich wel makkelijk voor mensen die MSN gebruikte. Je hebt MSN openstaan en wanneer je een mailtje krijgt kliktje je op een icoontje en opende hij de webmail. Op deze manier hoefde je maar 1 proggie open te hebben staan. Dit is nu weg door de merge. Maar ik denk nog steeds dat dit later weer terug komt. Ze zijn gewoon voorzichtig. Eerst iedereen over naar de nieuwe Skype/MSN - met minimale aanpassingen aan het programma. Dan MSN verwijderen/stopzetten wereldwijd. En vervolgens de nieuwe Skype uitbouwen met dit soort functies. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
swa Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 hotmail wordt nu outloock deze gewoon upgraden en al je contacten gaan gewoon mee
swa Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 hotmail wordt nu outlook deze gewoon upgraden en al je contacten gaan gewoon mee http://blogs.microsoft.nl/blogs/windows/archive/2012/08/09/de-upgrade-van-hotmail-naar-outlook-com.aspx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen