fransman Geplaatst: 13 januari 2013 Geplaatst: 13 januari 2013 Nu wij definitief verhuisd zijn naar Zuid-Frankrijk had ik mij graag een schotel aangeschaft ter vervanging van een Multytene. Ik had graag de 3 astras en de 13 hotbird ontvangen. Daar we ons daar in de volle Mistralwind bevinden moet het wel een degelijk exemplaar zijn. Ik had zo gedacht een Fuba 85cm of is dat niet voldoende? Graag jullie mening hierover. Wij wonen dichtbij Carpentras
Sprietje Geplaatst: 13 januari 2013 Geplaatst: 13 januari 2013 Beste fransman Je wilt de Astra 1, 2, 3 en de Hotbird ontvangen. Om in Carpentras de komende zomer ook de BBC-zenders nog te kunnen ontvangen, heb je toch echt wel een grotere schotel nodig dan een 85cm-schotel. Ik lees dat je daar een schotel nodig hebt van ongeveer 100cm. Dat is te o.a. te vinden op de volgende sites: http://robssatellitetv.webs.com/astra2freceptionmaps.htm http://maps.google.co.uk/maps/ms?ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=204957311454637204711.0004d126e21814cdbf26b Ik zou dan een maatje groter nemen, de Fuba DAA 110. Alle informatie van Fuba kun je vinden door op Google in te tikken: Fuba Gesamtprogramm_Ausgabe_3.pdf Op blz. 9 zie je de info over de DAA 110. Op blz. 22 zie je de info over de bijpassende multirail.
Erwinnaar Geplaatst: 14 januari 2013 Geplaatst: 14 januari 2013 Dat advies van Sprietje zou ik zeker overnemen. Heb nu dan toch de Fuba 110 in gebruik met multirail voor ontvanst van meerdere satellieten. Is een flinke aanschaf maar de degelijkheid is ongekend van Fuba. Het mooie aan de Fuba plus die rails voor meerdere satellieten is dat indien gewenst één LNB centraal in de schotel kan kijken, dus dat betekend volle ontvangst van één satelliet. Met andere systemen is dat niet zo of mij niet bekend. gr.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen