ronaldsl Geplaatst: 13 januari 2013 Geplaatst: 13 januari 2013 Hoi, Ik kreeg een brief van Telfort dat ik mijn wachtwoord voor email moet wijzigen voor de 15de omdat de email omgeving vernieuwd wordt. Ik vind dit een beetje vreemd...........at the least..... Meer mensen zo'n brief gehad ? (ik vertrouw het niet helemaal......) Grt, Ronald
ronaldsl Geplaatst: 13 januari 2013 Auteur Geplaatst: 13 januari 2013 Tja, telfort bellen....kan niet met mn vaste omdat ik dan geen keuze getal kan intypen (zie ander draadje) en bovendien kost het mij dan ook nog eens 10 cent pm........
Psychosammie Geplaatst: 13 januari 2013 Geplaatst: 13 januari 2013 Is jouw veiligheid door even te bellen je geen 10 cent per minuut waard? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
wanderer Geplaatst: 13 januari 2013 Geplaatst: 13 januari 2013 van de website van Telfort: Update 20-12-2012 Voor de problemen met de interactieve keuzemenu’s is een tijdelijke oplossing beschikbaar. Deze oplossing werkt echter niet in alle gevallen. De tijdelijke oplossing werkt als volgt: 1. Open uw webbrowser en toets in de adresbalk ‘192.168.1.254’. 2. Login met de gegevens die staan ingevuld (standaard is dit ‘admin’ en ‘1234’.) 3. Klik op ‘VOIP’ en vervolgens op ‘SIP’. 4. Onderaan de pagina klikt u op ‘MORE’ of ‘ADVANCED’. 5. In dit scherm staat de waarde ‘RFC2833’ bij DTMF mode, deze moet worden gewijzigd in PCM. 6. Door op ‘Apply’ te klikken zou het probleem moeten zijn opgelost. 7. Mocht dit niet lukken kunt u instellingen terugzetten naar de oorspronkelijke waarde. 8. Herhaal stap 6 Let op: Na een reset van het modem worden de fabrieksinstellingen automatisch weer in het modem gezet. Hierdoor kan het probleem met de keuzemenu’s weer aanwezig zijn en moeten bovenstaande stappen opnieuw worden doorlopen. De structurele oplossing zal komen in de vorm van een update van de firmware in uw modem; deze zal automatisch op het modem worden geïnstalleerd. Wanneer deze beschikbaar is, zullen wij dat op deze pagina vermelden. Onze excuses voor het ongemak. Note: ook al staat de waarde op PCM, deze toch wijzigen...gevolgd door apply en daarna weer terugzetten op PCM gevogd door apply....heeft bij mij geholpen, ik kan nu weer keuzemenu's keizen... Samsung 40D6510WS
ronaldsl Geplaatst: 13 januari 2013 Auteur Geplaatst: 13 januari 2013 Thanx allemaal, zal eea proberen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen