Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

 

Ik kreeg een brief van Telfort dat ik mijn wachtwoord voor email moet wijzigen voor de 15de omdat de email omgeving vernieuwd wordt.

 

Ik vind dit een beetje vreemd...........at the least.....

 

Meer mensen zo'n brief gehad ? (ik vertrouw het niet helemaal......)

 

Grt,

Ronald


Geplaatst:

Is jouw veiligheid door even te bellen je geen 10 cent per minuut waard?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Geplaatst:

van de website van Telfort:

Update 20-12-2012

Voor de problemen met de interactieve keuzemenu’s is een tijdelijke oplossing beschikbaar. Deze oplossing werkt echter niet in alle gevallen. De tijdelijke oplossing werkt als volgt:

1. Open uw webbrowser en toets in de adresbalk ‘192.168.1.254’.

2. Login met de gegevens die staan ingevuld (standaard is dit ‘admin’ en ‘1234’.)

3. Klik op ‘VOIP’ en vervolgens op ‘SIP’.

4. Onderaan de pagina klikt u op ‘MORE’ of ‘ADVANCED’.

5. In dit scherm staat de waarde ‘RFC2833’ bij DTMF mode, deze moet worden gewijzigd in PCM.

6. Door op ‘Apply’ te klikken zou het probleem moeten zijn opgelost.

7. Mocht dit niet lukken kunt u instellingen terugzetten naar de oorspronkelijke waarde.

8. Herhaal stap 6

Let op: Na een reset van het modem worden de fabrieksinstellingen automatisch weer in het modem gezet. Hierdoor kan het probleem met de keuzemenu’s weer aanwezig zijn en moeten bovenstaande stappen opnieuw worden doorlopen.

De structurele oplossing zal komen in de vorm van een update van de firmware in uw modem; deze zal automatisch op het modem worden geïnstalleerd. Wanneer deze beschikbaar is, zullen wij dat op deze pagina vermelden.

Onze excuses voor het ongemak.

Note:

ook al staat de waarde op PCM, deze toch wijzigen...gevolgd door apply en daarna weer terugzetten op PCM gevogd door apply....heeft bij mij geholpen, ik kan nu weer keuzemenu's keizen...

Samsung 40D6510WS

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...