Ga naar inhoud


Sat4all ratings (slecht, neutraal, negatieve punten)


rudolfdebeer

Aanbevolen berichten

Bemerk net dat we tegenwoordig gerated worden. Kreeg onlangs ook mij onbekende strafpunten vanwege die kassabonreclame bij een zaak waar ik een fritepan gekocht had. Staat er ergens een handleiding hoe dit waardeersysteem werkt? Zie dat je zelfs negatief punten aantal kan krijgen. Hoe zit dat.

Gelukkig sta ik op neutraal.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als moderator geven wij leden waarschuwen als ze de forumregels overtreden. Naar gelang de overtreding krijg je dan een aantal punten. Deze zijn vastgelegd in het systeem.

Bijvoorbeeld een onduidelijk onderwerp is 3 punten, vragen naar keys of sharing zijn minimaal 5 punten, enz.

Als je 10 of meer punten hebt kan je niet meer schrijven op het forum.

 

Er worden ook punten terug afgetrokken: 1 om de zoveel tijd. (De tijdsspanne weet ik niet precies)

 

Er zit echter en kleine bug in het systeem. Als leden terug op 0 punten komen te staan worden toch verder punten afgetrokken. Vandaar dat sommigen ook negatief staan.

We corrigeren dit zoveel mogelijk handmatig.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm onduidelijk onderwerp? Ik zie heel vaak onduidlijk commentaar op een zeer duidelijke posting van mij. Linke soep dus.

Commentaar komt eigenlijk niet officieel van een moderator. Maar ik zie een moderator buiten dienst het soms wel doen.

Nu erger ik me er niet zo zeer aan. Doorsnee samenleving en je kan niet van iederen hetzelfde inzicht verwachten nog (erger) dat elker poster dan maar low level jeugdjournaal moet zijn van hoe richt ik wok uit op Astra 1. Alleen vond ik het oude onderhandelen met Tox over z.g. misstappen prettiger. Hij was voor rede vatbaar. En ik loop al heel lang hier rond.

En ik loop op heel wat binnen- en buitenlandse forums rond. Toegegeven die "britse DEN" met dat matrix gedoe vond ik wat grof. Ben ik uitgestapt

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Volgen mij weer een typish geval van allemaal over iets anders 'lullen'.

 

Hij bedoeld volgens mij gewoon het ledenwaarderingssysteem (vind ik leuk) en niet het waarschuwingssysteem want dat kunnen leden helemaal niet zien.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om dat wij niet weten wat wat is. Ik klik per ongeluk op een avatar en zie -3 rating staan. Ik kreeg ook strafpunten omdat ik wat vlot advies omruilen kassabon fritepan antwoorde met per ongeluk die winkel. Ik snapte die -3 niet wan je kan alleen postitief op die sterretjes raten als elders. En volgens mij niet op de topic.

Zoveel social media tegenwoordig waar men je aardig moet vinden en zoveel mogelijk vrienden moet hebben. Vind ik eigenlijk niks.

Nu vind ik in tegenstelling tot Michel dat waarderingssysteem "gevaarlijk." We zijn ooit voor de sport als hecht team begonnen en we hadden een zeer duidelijke kaptein op het schip met wat goeie stuurlieden en werktuigkundigen. Let wel dit is geen flup forum. Indien goed gebundeld kun je er captains of industry mee laten huiveren want we zijn zeer goed georganiseerd.

Laatste wat we doen moeten is mekaar tekort doen. Tevens is het ledenbestand voor zover ik weet lang lid en consistent. En er is in de historie zowat alles tot in de treure goed uitgelegd om een wok aan de praat te krijgen. Kon je het niet, gingen we elkaars wok nog aansluiten. Of erger..... Niks internetshops. Voor een Stab reed je van Limburg naar Axel in Zeeuws-Vlaanderen. En wat we hebben afgezien voor die latijns amerikaanse kanalen aan de praat te krijgen en die refunds toen. Het was meer werk dan wat posten hier.

Ik pleit voor op de bal en niet de persoon spelen.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar die beoordeling moet je niet kijken

 

Je bent zoals je bent en als het de anderen niet bevalt dan is dat hun probleem.

 

Veel plus punten dan ben je een konte kruiper ,veel min punten dan ben je

psychisch stabiel en laat je je niet beinvloeden

 

Je kan het ook zo argumenteren dat plus punten goed is en

min punten slecht het is hoe je het bekijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjattuh.gif

 

Damnit... geestelijk instabiel en een uber kontenkruiper :(

 

Had mijn ex toch gelijk.

 

Ik zou er ook niet teveel waarde aan hechten, het is voor de leuk... meer niet.

 

Mensen die zich beperken tot het geven van tips en behulpzaam zijn zullen meer punten hebben dan mensen die veel in discussie gaan.

 

Als er nu iets mee te winnen viel... gratis schotel wie het meeste punten aan het einde van het jaar heeft verzameld? :)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo schijnt het ook niet te werken net als overdag op werk. Met barbecuen en tuinfeestjes geven kom je verder. Heb ik alleen hekel aan.

Laten we er hier niet de zoveelste social media van maken hoop ik dan. Op enkele dame na is het beetje technische mannenpraatgroep, zeker sinds we off-topic hebben......

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...