Ga naar inhoud

Vitaya, Acht en MTV binnenkort enkel op Astra 3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ze weten niet van ophouden bij TV Vlaanderen. 't Is daar de ene wijziging na de andere.

Nu weer enkele zenders die vanaf 4/11 februari alleen nog via Astra 3 te ontvangen zullen zijn.

Zijn ze dan toch plaats aan 't maken voor Vier HD en Vijf HD?

Triax TDS-80, TVV duo LNB, Xtrend ET6500 (OpenPLi 4), SAB Titan Micro SE, VU+ Uno 4K SE (OpenPLi 7.2)

Geplaatst: (aangepast)

Zijn ze dan toch plaats aan 't maken voor Vier HD en Vijf HD?

Ik denk eerder dat ze plaats aan het maken zijn om RTL-TVI HD, Club RTL en Plug RTL van het Telesat boeket over te zetten van 11023 H naar 12722 H.

Dan moeten ze geen huur meer betalen voor transponder 11023 H.

Verleden week werden La Une HD, La Deux en La Trois al overgezet van 11023 H naar 12722 H.

aangepast door masterw
Geplaatst:

Was toch al bekend ze alles naar de astra 3 ging. Heb nooit begrepen waarom ze in mpeg4 op de astra 1 zijn gekomen.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Voor TeleSat want die verkopen het vlaamse pakket voor hun klanten

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Hoi,

de meeste hebben een offset schotel dus dat is al geen probleem.

Je moet wel een LNB kopen die geschikt is voor schotels >80 cm.

Dus niet de lnb gebruiken van TVV.

mvg

-----------------

bovenstaand was een reactie op een vraag van een lid ,

welke z'n vraag hier stelde ipv een eigen topic aan te maken...

aangepast door Gerard 76
toevoeging

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Oh godv*****me, wat een klerezooi. :mad:

Alsof iedereen zomaar eventjes z'n setup kan veranderen.

Dit is toch echt om van te braken...

Na alle registratieproblemen die ik heb gehad verlies ik nu nog zenders ook!

Ik ben nog maar een maand klant en het komt nu al m'n strot uit.

aangepast door illusion1234

Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB

Geplaatst:

Komaan zeg, 't is al een aantal jaar nu dat er meer en meer kanalen naar Astra (23°) verhuizen.

Als je nu nog altijd geen tweede LNB hebt, dan wil je 't niet weten :whistle: . Trouwens als je net nog maar klant geworden bent, verwijzen ze zelfs uitdrukkelijk dat je een duo LNB nodig hebt.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Ik heb wel degelijk een duo lnb, een voor astra-hotbird.

Dit met op het oog dat ik toch maar twee zenders in HD kon bekijken aangezien ik een basic light abo heb.

Dan denk je toch wel dat het aanbod min of meer gelijk blijft en dat zoiets nietveel veranderd.

Ik kan me voorstellen dat er ook heel wat oudere mensen via een wok naar Tv-Vl. kijken, die hebben waarschijnlijk een pak meer moeite met constante veranderingen dan jonge mensen.

Elke maand met wijzigingen aankomen vind ik een hoop zever.

aangepast door illusion1234

• Moderator
Geplaatst:

Veel oudere mensen hebben een standaard ontvanger, welke automatisch alle wijzigingen meepakt zonder ingreep van de gebruiker.

Bij zo'n ontvanger wordt standaard een Duo LNB voor ASTRA 1 en ASTRA 3 meegeleverd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ik begrijp niet dat mensen moeillijk doen op freq wijzigingen.dat is gans mijn sat tijd zo.nu is het met de comp zo gedaan.wat had je gedaan als je analoog zou meegemaakt had?dan moest het allemaal via de ab.als je niet wilt settings zetten,neem dan een gekeurde ontvanger zoals mijn ouders.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Is dit mensenkloterij ofzo?

Tv Vlaanderen neemt niet alleen de zenders weg begin februari, ze maken het je ook nog eens onmogelijk om die laatste paar dagen rustig te kunnen verderkijken naar de desbetreffende zenders door GIGANTISCHE blokletters over het scherm te laten rollen m.b.t. de verandering!!!

Alsof je niet zou zien dat er een verandering is wanneer dit bovenaan het scherm in kleinere letters kwam! :mad:

Wie bedenkt nou zoiets?

Geplaatst:

De betreffende zenders zitten allang op de astra 3 zonder tekst. je hebt dus meer dan genoeg tijd gehad om over te stappen. gewoon ff opzoeken op de Astra 3. Heb je een Officiele decoder gewoon ff de laatste zender lijst laden.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

De betreffende zenders zitten allang op de astra 3 zonder tekst. je hebt dus meer dan genoeg tijd gehad om over te stappen. gewoon ff opzoeken op de Astra 3. Heb je een Officiele decoder gewoon ff de laatste zender lijst laden.

En een nieuwe dubbelkop kopen EN opnieuw uitrichten. (ik weet nog niet eens of ik de kijkhoek wel kan halen op mijn balkon, daar gaat m'n vers geinstalleerde setup als ik moet veranderen)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen