Portuuno Geplaatst: 14 januari 2013 Geplaatst: 14 januari 2013 (aangepast) Heb een Hitachi harddisk hangen aan de Vu+ Uno. Werk met FileZilla, of probeer dit dan toch. Mijn vraag: Hoe kan ik de harddrive veilig verwijderen, want deze blijft voortdurend meelopen. Als ik in netwerk kijk (Windows 7), zie ik de hdd wel, maar kan er niets mee. Bestaat er zoiets als rechtermuisknop>veilig verwijderen? Nu ik toch bezig ben: waar zit de info toets op de remote? Voorbaat dank. 14 januari 2013 aangepast door Portuuno
muppet Geplaatst: 14 januari 2013 Geplaatst: 14 januari 2013 Nee er zit geen veilig verwijderen knop op de vu Ik zal het proberen uit te leggen, op de vu en veel meer ontvangers draait een versie van linux en daar heb je geen veilig verwijderen inzitten als je er maar omdenk dat de hardeschijf of eenig ander opslag apparaat niet aan het laden of lezen is dit kan wel tot beschadiging leiden. Windows heeft wel een veilig verwijderen functie omdat zodra je iets verwijdert windows er een bestand heen schrijft als windows dit niet doet kan een volgende keer misschien windows hem niet meer lezen ik trek alles er zo uit en dit is mij bijna nooit overkomen. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Jürgen Geplaatst: 14 januari 2013 Geplaatst: 14 januari 2013 Je kunt de externe HDD veilig verwijderen door deze eerst d.m.v. de Device Manager te un-mounten. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Portuuno Geplaatst: 14 januari 2013 Auteur Geplaatst: 14 januari 2013 Hi Jurgen, Kun je me aub ook zeggen waar ik die Device Manager kan vinden in Open Pli 3? Alvast dank, vriendelijke groet, Portuuno.
Jürgen Geplaatst: 14 januari 2013 Geplaatst: 14 januari 2013 Ik weet niet waar dat in OpenPli zit maar wel in VTi, maar daar heb je nu niets aan. Er zal vast wel iemand reageren die OpenPLi gebruikt, MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
metoo Geplaatst: 15 januari 2013 Geplaatst: 15 januari 2013 Menu/instellingen/systeem/netwerk/verbindingsbeheer ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
pukje Geplaatst: 15 januari 2013 Geplaatst: 15 januari 2013 Ala unix 1, sync ingeven om de buffers weg te schrijven naar de schijven 2. umount [mount point] om de hd te ontkoppelen
Portuuno Geplaatst: 15 januari 2013 Auteur Geplaatst: 15 januari 2013 (aangepast) Menu/instellingen/systeem/netwerk/verbindingsbeheer metoo, Bij netwerk krijg ik: Adapterinstellingen Nameserver instellingen Netwerk test Netwerk herstarten Mount again Netwerk browser Verbindingsbeheer Als ik nu verbindingsbeheer selecteer krijg ik: Voeg een nieuw netwerk toe Verbindingsbeheer Gebruiksbeheer Hostnaam wijzigen Hoe nu verder te handelen aub. om de hdd veilig te verwijderen? Voorbaat dank, gr, Portuuno Sorry, ben er al uit: nogmaals op verbindingsbeheer etc. Wel omslachtig! 15 januari 2013 aangepast door Portuuno
Portuuno Geplaatst: 15 januari 2013 Auteur Geplaatst: 15 januari 2013 Ala unix 1, sync ingeven om de buffers weg te schrijven naar de schijven 2. umount [mount point] om de hd te ontkoppelen pukje, Hoe en waar kan ik die commando's uitvoeren?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen