pirrewit Geplaatst: 15 januari 2013 Geplaatst: 15 januari 2013 Sinds gisteren zijn in IE9 al mijn logo's van mijn favorietenlijst links in het scherm vervangen door het IE9 logo. Gisteren had ik door op de logo's te klikken en te openen een groot deel terug maar heden morgens waren het allemaal IE9 logo's. Iemand een idee waar ik moet gaan zoeken.? Er is geen software toegevoegd en ik denk niets anders dan gewoonlijk mee gewerkt. grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Pionewbie Geplaatst: 15 januari 2013 Geplaatst: 15 januari 2013 Na wat zoekwerk op internet lijkt het te maken te hebben met de browser geschiedenis. Volgens een paar sites zou het verwijderen ervan het probleem oplossen. Om alle favicons snel weer te hebben kun je AM-Death Link gebruiken. Dat is een klein programmaatje dat snel alle links in je favorieten lijst opent, controleert en de favicons ophaalt/bijwerkt. Werkt heerlijk als je veel favorieten hebt.
pirrewit Geplaatst: 15 januari 2013 Auteur Geplaatst: 15 januari 2013 De browsegeschiedenis wordt alle dagen verwijdert. Dit staat zo al jaren ingesteld in Extra/Internetopties. De link zou wel een oplossing kunnen bieden maar geeft nog geen oorzaak aan. Vreemd toch dat dit gebeurd na jaren goed functioneren. grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Pionewbie Geplaatst: 15 januari 2013 Geplaatst: 15 januari 2013 Je kunt een keer IE terug zetten naar de fabrieksinstellingen, misschien lost dat iets op. internetopties => geavanceerd => opnieuw instellen
Sjattuh Geplaatst: 15 januari 2013 Geplaatst: 15 januari 2013 Je kunt een keer IE terug zetten naar de fabrieksinstellingen, misschien lost dat iets op. internetopties => geavanceerd => opnieuw instellen Ik zou even checked of dat de favo's niet verwijdert. Ik geloof het niet, maar 100% zeker weten doe ik het ook niet. Anders voor de zekerheid even een backup maken. Maar verder zou dit ook 1 van de 1e acties zijn die ik zelf zou ondernemen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
pirrewit Geplaatst: 15 januari 2013 Auteur Geplaatst: 15 januari 2013 Zal ik vanavond voor het sluiten even testen na een herstelpunt. grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
pirrewit Geplaatst: 16 januari 2013 Auteur Geplaatst: 16 januari 2013 Ik ben gisteren begonnen met de "geavanceerde instellingen"opnieuw in te stellen . De enkele logo's die ik handmatig had aangepast zijn nu blijven staan na heropstart. Dus nu al de rest aangepast en dit was nodig want er stonden verschillende oude error links in. Nu morgen kijken of dit voldoende was. Anders zal ik opnieuw instellen. Jammer dat je zo zelden in de software de oorzaak achterhaald. grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Sjattuh Geplaatst: 16 januari 2013 Geplaatst: 16 januari 2013 Ik ben gisteren begonnen met de "geavanceerde instellingen"opnieuw in te stellen . De enkele logo's die ik handmatig had aangepast zijn nu blijven staan na heropstart. Dus nu al de rest aangepast en dit was nodig want er stonden verschillende oude error links in. Nu morgen kijken of dit voldoende was. Anders zal ik opnieuw instellen. Jammer dat je zo zelden in de software de oorzaak achterhaald. grts Dat komt omdat software door mensen gemaakt wordt... Maar goed om te horen dat het zich op lijkt te lossen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
pirrewit Geplaatst: 17 januari 2013 Auteur Geplaatst: 17 januari 2013 "geavanceerde instellingen"opnieuw in stellen was inderdaad voldoende om het probleem op te lossen. Bedankt Pionewbie en Sjattuh grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Sjattuh Geplaatst: 17 januari 2013 Geplaatst: 17 januari 2013 "geavanceerde instellingen"opnieuw in stellen was inderdaad voldoende om het probleem op te lossen. Bedankt Pionewbie en Sjattuh grts Veel meer Pio dan ik, maar graag gedaan. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen