Ga naar inhoud


Microsoft Oplichters


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik weet dat er eerder een draadje over is geweest.

Ik hoor niets meer over die Microsoft oplichters die je in het engels telefonisch benaderen. Ik dacht dat het wel een beetje voorbij was, maar helaas.

Ik ben de afgelopen 2 weken 4 X (!!!) gebeld, terwijl ik toch in het bel me niet register sta... ha ha

Zijn er nog meer die steeds worden gebeld ?

 

Grt,

Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja hoor, ook 's-nacht op je mobieltje voor van alles. 24 uurs business. Wet kan omzeilt worden door z.g. uit belgië te bellen en Skype is a great tool.....

Liefst nog beltijd aan je verdienen door dat bandje bel me niet af te werken. Bij mopobiel gesprek is vanaf de grens kosten voor jou,.......

 

Oplichting ten top. P*stc*del*terij maakt het helemaal bont trouwens. Daarna Uitvaartverzekeringen.....

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar weer terug on-topic,

 

Gisteren was er op tv een bijdrage te zien waaruit bleek dat deze vorm van oplichting nog steeds doorgaat.

Een medewerker van Microsoft Nederland verklaarde dat er in het begin alleen klachten over oplichting kwamen uit de (telefoon) regio's 010 en 020, maar dat de klachten op dit moment vooral uit regio 050 komen.

 

Men vertelde letterlijk dat het leek alsof de oplichters het telefoonboek systematisch afwerken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pukje schrijft:

 

“gewoon afgeschermde nummer blokkeren

 

Veel mensen bellen tegenwoordig via Skype omdat dat heel goedkoop bellen is, vanuit heel Europa voor slechts 2cent/min. zonder starttarief. Dan wordt het nummer niet weergegeven.

Jammer Pukje, dat je dan ook voor je vrienden en kennissen niet meer opneemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zonder recalame te maken skype is niet zalig makend

er zijn wel betere en goedkopere providers met nummer weergave

 

Als iemand bewust voor een provider kiest zonder telnr moet die

op de koop toenemen dat ze niet iedereen kunnen bereiken

(geld ook voor overheden en bedrijven die zich achter een

betaald nummer verschuilen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar op Skype kan je gewoon instellen dat je mobiele nummer in de display van degene die je belt verschijnt. Problem solved!

TvHeadend backend met 2 TBS6285 quad tuners (DVB-C mode)

Twee Kodi frontends zonder bewegende onderdelen (absoluut stil!), Shuttle XS35GTV2 met SSD schijven

Helaas niet meer te koop, ze zijn bij Shuttle voor ati en intel gpu's gegaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...