ronaldsl Geplaatst: 16 januari 2013 Geplaatst: 16 januari 2013 Hoi, Ik weet dat er eerder een draadje over is geweest. Ik hoor niets meer over die Microsoft oplichters die je in het engels telefonisch benaderen. Ik dacht dat het wel een beetje voorbij was, maar helaas. Ik ben de afgelopen 2 weken 4 X (!!!) gebeld, terwijl ik toch in het bel me niet register sta... ha ha Zijn er nog meer die steeds worden gebeld ? Grt, Ronald
rudolfdebeer Geplaatst: 16 januari 2013 Geplaatst: 16 januari 2013 Ja hoor, ook 's-nacht op je mobieltje voor van alles. 24 uurs business. Wet kan omzeilt worden door z.g. uit belgië te bellen en Skype is a great tool..... Liefst nog beltijd aan je verdienen door dat bandje bel me niet af te werken. Bij mopobiel gesprek is vanaf de grens kosten voor jou,....... Oplichting ten top. P*stc*del*terij maakt het helemaal bont trouwens. Daarna Uitvaartverzekeringen..... Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
TangoBravo Geplaatst: 17 januari 2013 Geplaatst: 17 januari 2013 Uitvaartverzekeringen zijn de enige verzekeringen waarvan je zeker weet dat je er gebruik van zult maken
Moderator ceesv Geplaatst: 17 januari 2013 Moderator Geplaatst: 17 januari 2013 Maar weer terug on-topic, Gisteren was er op tv een bijdrage te zien waaruit bleek dat deze vorm van oplichting nog steeds doorgaat. Een medewerker van Microsoft Nederland verklaarde dat er in het begin alleen klachten over oplichting kwamen uit de (telefoon) regio's 010 en 020, maar dat de klachten op dit moment vooral uit regio 050 komen. Men vertelde letterlijk dat het leek alsof de oplichters het telefoonboek systematisch afwerken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Kowalski Geplaatst: 17 januari 2013 Geplaatst: 17 januari 2013 Volgens dit bericht op security.nl zijn er in 2012 9.000 klachten over valse Microsoftmedewerkers binnen gekomen bij fraudehelpdesk en dat is nog maar het topje van de ijsberg, dus het lijkt voorlopig nog niet afgelopen. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
ronaldsl Geplaatst: 17 januari 2013 Auteur Geplaatst: 17 januari 2013 nou na regio 050 komt dus .........058........... ff door bijten dus nog....
Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 Denk niet dat ze mij gaan bellen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
ronaldsl Geplaatst: 18 januari 2013 Auteur Geplaatst: 18 januari 2013 ik zal je nummer even doorgeven als ze weer bellen.. No, don't call me, call Mister Ijzerbout....
gerard-almelo Geplaatst: 19 januari 2013 Geplaatst: 19 januari 2013 hallo hier ook al paar keer gebeurt gewoon meteen ophangen wel vervelend deze week al 2 keer almelo mvg gerard
theparasol Geplaatst: 19 januari 2013 Geplaatst: 19 januari 2013 Gewoon lekker aan het lijntje houden en oliedomme antwoorden geven en uiteraard niet doen wat ze zeggen. En als ze "dreigen" op te hangen dan uiteraard wel gesprek op gang houden Hoe langer ze aan de lijn moeten blijven hangen hoe minder overlast voor anderen en potentiele slachtoffers. 1
Sprietje Geplaatst: 19 januari 2013 Geplaatst: 19 januari 2013 Pukje schrijft: “gewoon afgeschermde nummer blokkeren” Veel mensen bellen tegenwoordig via Skype omdat dat heel goedkoop bellen is, vanuit heel Europa voor slechts 2cent/min. zonder starttarief. Dan wordt het nummer niet weergegeven. Jammer Pukje, dat je dan ook voor je vrienden en kennissen niet meer opneemt.
pukje Geplaatst: 19 januari 2013 Geplaatst: 19 januari 2013 zonder recalame te maken skype is niet zalig makend er zijn wel betere en goedkopere providers met nummer weergave Als iemand bewust voor een provider kiest zonder telnr moet die op de koop toenemen dat ze niet iedereen kunnen bereiken (geld ook voor overheden en bedrijven die zich achter een betaald nummer verschuilen)
bas.t Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 Maar op Skype kan je gewoon instellen dat je mobiele nummer in de display van degene die je belt verschijnt. Problem solved! TvHeadend backend met 2 TBS6285 quad tuners (DVB-C mode) Twee Kodi frontends zonder bewegende onderdelen (absoluut stil!), Shuttle XS35GTV2 met SSD schijven Helaas niet meer te koop, ze zijn bij Shuttle voor ati en intel gpu's gegaan...
Neptunus Geplaatst: 24 januari 2013 Geplaatst: 24 januari 2013 Gisteren ben ik ook gebeld, gewoon effe keihard die Engels sprekende loser uitlachen en de hoorn erop pleuren, overigens kreeg het nummer te zien, uit het Caribisch gebied......... Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen