Ga naar inhoud

hoe hbbtv en portal opstarten, waar is blue tooth functie bij pli 3.0

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe HBBT en Portal opstarten bij et9500 bij pli 3.0? Want zowel bij Nl zenders als ARD ZDF lukt het niet om HBBTV te activeren met rode knop en als ik portal intoets komt er een rechthoek met een vericale streep in beeld als teken dat het niet werkt.

Een andere vraag is waar kan ik de blue tooth functie vinden?

Alvast bedankt voor een reactie.

Groeten Joop

Geplaatst:

Je moet wel eerst de webbrowser installeren anders werkt hbbtv niet.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Dank voor jullie reactie's. Maar nu de (domste) vraag waar vind ik het. Want gisteravond al gekeken waar te vinden (portal of browser), maar niet gevonden. Dus als er een naam en/of vindplaats genoemd kan worden, heel graag.

Geplaatst:

Als je in je ontvanger even kijkt bij Menu Applicaties onder de rode knop downloaden

Bij de image OpenPLi 3.0 is dat de groene toets, de rode toets is om geïnstalleerde plugins te wissen.

Grts.

Geplaatst:

Heren bedankt voor de info. Heb het spul nu goed aan de praat incl NL uitzending gemist. Van Et-portal is er een versie 2.6 ziet er goed uit. Daar zit ook een mooie radio plugin bij (tuneiinradio).

Wat voor mij nu nog overblijft is de vraag waar kan ik de bluetooth functie vinden?

Geplaatst:

Sjaak(k),

Bedankt voor de reactie, ik begin het te begrijpen. Waar ik aan denk is dan de vraag of je via de bt opnamens (beeld/audio) van de et9500 naar de telefoon (android) over kan zetten en vice versa bijv foto's naar de hd van de et9500. Ik heb een toetsenbord liggen met mousepad dus die kan dan wellicht uit de mottenballen.

Een ding weet ik wel deze ontvanger brengt me steeds meer wat ik wil. Heb geen spijt van het afscheid van de premium+. Het enige wat misschien overblijft als wens is de ontvangst van 4:2:2 feeds, maar daar is ook zonder goed te leven.

groeten Joop

Geplaatst:

Beste Alllen,

.

Ik heb namelijk precies het zelfde probleem net als Joop.Mijn portal knop doet het niet en krijg ook een vakje met een verticale streep er door heen Ik heb gekeken bij menu ,applicaties en daar staat niet de ET portal applicatie tussen

Weet iemand hoe ik die applicatie kan verkrijgen en hoe ik mijn internet op mijn Xtrend krijg geactiveerd?

Alvast bedankt voor de moeite.

Graag Hoor ik van jullie

Groet Fizzo

Geplaatst:

Beste Allen,

.

Ik heb namelijk precies het zelfde probleem net als Joop.Mijn portal knop doet het niet en krijg ook een vakje met een verticale streep er door heen Ik heb gekeken bij menu ,applicaties en daar staat niet de ET portal applicatie tussen

Weet iemand hoe ik die applicatie kan verkrijgen en hoe ik mijn internet op mijn Xtrend krijg geactiveerd?

Alvast bedankt voor de moeite.

Graag Hoor ik van ju

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...