SAT801M7 Geplaatst: 16 januari 2013 Geplaatst: 16 januari 2013 Hallo allemaal, Ik heb sinds kort mijn Philips DSR-7141/22 reciever vervangen voor een M7 SAT801 reciever. Ik was heel tevreden met deze Philips, nooit storingen, echter had deze niet de beschikking over 2 audio-tulp aansluitingen, ik luister de radio via deze Philips reciever waardoor ik de tv dus altijd aan moest laten staan, de M7 SAT801 reciever heeft wel de beschikking over 2 audio-tulp aansluitingen, die heb ik nu met tulpstekkers rechtstreeks aangesloten op mijn versterker en kan nu radio luisteren zonder dat ik de tv aan hoef te zetten. Ik ondervind wel één groot probleem met deze M7 en dat is dat ik met de aangesloten dvd recorder nu geen programma's meer op kan nemen. Deze dvd recorder is net zoals dit bij de Philips DSR-7141/22 het geval was, middels een scartkabel verbonden met de M7, echter krijg ik nu bij het opnemen van programma's steevast bij elke zender de melding dat er niet kan worden opgenomen omdat het programma beveiligd zou zijn, echt bij elke zender waar ik van op wil nemen krijg ik deze melding. Weet iemand wat hier speelt ? Mvg Hans
D.Quijote Geplaatst: 19 januari 2013 Geplaatst: 19 januari 2013 Ik heb ook zo'n deco staan, maar heb er een ext. harde schijf aan hangen en dat werkt perfect met het opnemen. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
satencom Geplaatst: 19 januari 2013 Geplaatst: 19 januari 2013 De DSR 7141 heeft ook wel een audio aansluiting 3.5mm stereo jack - 2x RCA kabel Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
SAT801M7 Geplaatst: 19 januari 2013 Auteur Geplaatst: 19 januari 2013 Satencom Super bedankt, ik heb een 3.5mm stereo jack kabel aangeschaft, het werkt, opgelost, en nog wel zo simpel, je moet het maar weten ! Nogmaals bedankt !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen